piątek, 7 lutego 2014

Pikowania.



Kurtka - Zara
Buty - Embis
Pierścionek - Apart
spodnie - n/n
torebka - n/n
koszula - n/n

Napiętnowana przez niektórych, bo droga, nie dla wszystkich, jednak ja ją lubię, czasami kupuję coś za spore pieniądze a innym razem czekam na wyprzedaże. Oczywiście ZARA.
Na ten pikowany płaszcz miałam ochotę od dawna, ale trochę był za drogi. Teraz w czasie wyprzedaży udało mi się go kupić za połowę ceny.

Znowu WAs kochane zaniedbuję, kręgosłup daje mi się we znaki, córka ma sesję, w pracy kolejna kontrola to i czasu mam mniej dla siebie. Cieszy mnie fakt, że mój syn znalazł pracę w zawodzie elektronika i nie musiał wyjeżdżać za granicę. Ogólnie nie powinnam narzekać, bo najważniejsze, to pracę mieć i zdrowie.
W weekend odpocznę sobie i zajrzę do Was z ogromną radością. Buziaki



21 komentarzy:

  1. Kurtka zimowa puchowa w każdej szafie potrzebna, jak kupiona na wyprzedaży tym lepiej :)
    bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, a uty to już wogóle miodzio!
    Zdrówka życzę jak najwięcej i oczywiście zapraszam :) z kubkiem kawki lub herbatki ....

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz:) idealne połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusiuniu zestaw kolorystyczny bardzo trafny i bardzo Ci w nim do twarzy. Wszystko mi się podoba. Zdrowia życzę i miłego wekeendu. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być: weekendu, przepraszam za literówkę...

      Usuń
  4. Ja też skorzystałam z wyprzedaży i kupiłam co nieco w Zarze:-)
    Płaszczyk fajnie się prezentuje i fajne butki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie Wyglądasz! Buty i torebka mniam, mniam ;) Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tu nie kochać wyprzedaży??!!! mi też udało się kupić kilka upatrzonych ubrań za pół ceny!!! kurteczka w połączeniu z bordo wygląda świetnie :) pozdrawiam i życzę miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz piękny i buty z torebką cudo:)))wyglądasz ślicznie:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Pozdrawiam i zapraszam.
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz Lusiuniu..."moje" buciki, tylko ja mam czane ale ten kolor ładniej wygląda, ja też lubię firmę Embis /na wiosnę będą mieli wiele ciekawych nowości/...pozdrawioam i miłego tygodnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne buty i spodnie !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tegoroczna kolekcja Zary nie miała takich kurtek w sprzedaży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KIEDYS: skserwowalabym paragon i dodala do postu dowodzac prawdy.
      TERAZ : mysle, ze kazdy ma prawo do swoich racji i wnioskow. Ja jestem juz w innym miejscu:-P

      Usuń
    2. otuż to! bo właściwie jakie ma to znaczenie czy z tegorocznej czy nie. może im na magazynie zalegała, ot co....

      Usuń
  12. Piękna kurteczka, ja lubię ich kurtki. Z Zary też mam typową na zimę.
    ŚLicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygladasz od stóp do głów! ostatnio wzięło mnie też na pikowania, nawet chodzi za mną taka jedna pikowana spódnica:) swietna torba i buciorki w kolorze wina, aż poleciałam na strone internetowa tych butow:0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej z całego zestawu podobają mi się buty, ten kolor zdecydowanie będzie in, świetne są:) Poza tym promieniejesz i ładnie Ci w tych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarę to ja uwielbiam,szkoda,że taka droga
    Kurteczka śliczna,pewmnie ciepła i co wazne-za tyłek :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolorki Elu! Bardzo podobają mi się Twe botki! Kurteczka cudowna i z pewnością cieplutka:)
    A u nas wczoraj było 15 stopni, dziś znów zimno...bleee
    Miłego tygodnia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny zestaw pod każdym względem! Miło wyglądasz, baedzo miło!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...