niedziela, 16 lutego 2014

Szarości.


Pogoda nas rozpieszcza, ale to jeszcze nie wiosna; wieczory smagają nas nadal chłodem. Ja dzisiaj skorzystałam ze słoneczka i w samo południe zdjęłam kurtkę, aby zaprezentować mój nowy nabytek. Szarą sukienkę!!!
Dzisiaj bez żadnych kolorowych dodatków, wszystko utrzymane w szaro-czarnej tonacji.

Nadal mam mało czasu na bloga. Kinga skończyła sesję i jest w domu, Kamil pracuje w Częstochowie, więc wieczorem wszyscy jesteśmy w komplecie a wtedy jest jak na Dworcu Centralnym, głośno i wesoło. Jak ja tęsknię za takim hałasem, za przekomarzaniem się moich dzieciaków, wtedy znowu mam dwadzieścia parę lat i życie ma inną barwę.
Dlaczego ten czas tak pędzi, cholera jestem już starszą panią, jakie to przygnębiające. Dobrze, że moje poczucie humoru nadal pozostało w tym samym miejscu tak samo jak rozmiar ubrania, niezmiennie 38.
W tej szarej monotonni życia trzeba szukać pozytywów, aby nie dać się chandrze:P
Śmiać się przy ludziach a płakać w ukryciu. Życie jest jednak brutalne;-)

Dobrej nocy Kochani
Buziaki


Sukienka - mały butik
buty - Embis

24 komentarze:

  1. sukienka jest cudowna;) świetnie na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem człowieka nachodzą szare mysli, ale mi zazwyczaj to mija:-)
    Sukienka fantastyczna.:-)Wyobraź sobie, ze dzisiaj mam na sobie bardzo podobną sukienkę tylko szarą z cytrynowymi wstawkami i tak samo czarne rajstopy i botki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta sukienka, świetnie na Tobie leży. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam starsza pani ;) niejedna sporo młodsza może Ci pozazdrościć figury i nóg ! Ważne żeby wewnątrz siebie być młodym , z metryka nie powalczymy ,ale energia i chęć życia odmładza zdecydowanie !
    Fajna sukienka ! Szary - lubie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie w zupełności z koleżanką zgadzam!!! Figurke i nogi to Ty masz idealne!!! a ta sukieneczka jest śliczna!!! uwielbiam takie kolorki i rozkloszowany krój!!!
      pozdrawiam i życzę milego tygodnia :)

      Usuń
  5. Sukienka jest cudna Lusiuniu. O czym Ty piszesz - o starszej pani? A gdzie ona jest, bo ja widzę zgrabną, piękną i młodą kobietę. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i nie trzeba jej niczym okraszać:)))dzieci dorastają a my się nie starzejemy na szczęście:))))Pozdrawiam i samych kolorowych myśli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sukienka już nie wymaga dodatków!
    Nie popadaj w smutki, byle do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz Lusiuniu...szukaj pozytywów i tylko się śmiej kochana...miłego dnia Ci życzę, u mnie od rana świeci słonko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza sukienka Elu:)) A już niedługo wiosna i cieplejsze dni! Już nie mogę doczekać!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. starszą panią ,to będziesz w wieku 90 lat!!! tu mi z tym nie wyjeżdzaj:D
    sukienka rewelacyjna!!! i niejedna nastolatka chciałaby w niej tak wyglądać jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka śliczna...oj przydałaby mi się na niedzielę. Ciekawy kolor szminki, ożywia stylizację, ja w takim kolorze okropnie wyglądam. Pozdrawiam Serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też żałujęże ten czas tak leci,że już nie ma dzieci w domu :((
    masakra! kiedy to minęło?
    fajna sukienusia !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancki i kobiecy zestaw. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie i elegancko ! uwielbiam szarość a w połączeniu z czernią to już duo idealne <3 świetna kiecka !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka ! Lubię takie kroje :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tą starszą panią to trochę przesadziłaś! Świetnie ci w tej sukience. Nie powiedziałabym, że masz dorosłe dzieci!!
    Pozdrowienia serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka sliczna i pięknie w niej wyglądasz, bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka bardzo ładna :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  19. Hey beauty love ur outfit and ur blog :) would you like if we follow each other on gfc and blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealna szara sukienka! Po prostu idealna!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...