wtorek, 25 lutego 2014

Swingujące kolory



Idzie wiosna a wraz z nią intensywne odcienie czerwieni, fioletów, błękitów i różu.
Dałam się porwać tym barwom.
Wełniany sweter a może płaszcz, sama nie wiem jak powinnam go nazywać. Ma pikowaną podszewkę, więc może płaszcz. W każdym razie spodobał mi sie na wystawie, ale był bardzo drogi, więc odpuściłam sobie i zapomniałam o nim. Teraz w okresie przecen jego cena obniżyła się trzykrotnie i została tylko S hmmm już zapomniałam, że taki może na mnie pasować, ale same wiecie jak to jest z rozmiarami.

Tematy polityczne omijam, zachowując swoje przemyślenia i obawy dla siebie.
W domu mam rewolucję, mały remont, malowanie i zmiana dekoracji.

Płaszcz - mały sklepik
buty - Embis
Sukienka dresowa już była- n/n

20 komentarzy:

  1. Tak Lusiuniu, kolory bardzo pozytywne, wysoko energetyzujące, bardzo mi się podoba, super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu. Świetnie wyglądasz. To wykończenie przy szyi jest bardzo ciekawe. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny płaszcz, genialne uzupełnienie wielu wariantów stroju!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mysle, że to płaszczyk.Idealnie się sprawdzi na coraz cieplejsze dni. Kolorystyka świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega optymistyczny płaszczyk ! Chyba jednak płaszczyk ;)
    Niech sie dObrze nosi na wiosnę , zwłaszcza te wczesną, będziesz ją ozdabiać kolorem , kiedy jeszcze szaruga dominuje w przyrodzie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaszczyk z pomyslem, fajnie wykonczony pod szyja, wiosennie kolorowy. Podziwiam, ze nie boisz sie wielokolorowosci i dodalas jeszcze barwne rajtki i buty! Super!!! Jest moc:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk jest cuuuuudooowny! Odjazd! Brawo za dobranie kolorowych rajtek itp, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kolorowo. Od razu czuć wiosnę :)
    Pozdrawiam z bloga : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2014/02/weekendowy-look.html ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ma takie wiosenne kolory:)))Pozdrawiam i cierpliwości przy remoncie życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz, ale ja tu też widzę fajną młodą dziewczynę , śliczny płaszczyk, skradła bym go Tobie chętnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ kolorowo u Ciebie, Elu:) Świetny tęczowy płaszczyk!
    Buziaki wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tęcza kolorów, jak ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG ten płaszczyk jest niesamowity ! prawdziwy ciuchowy skarb <3 ...i bardzo dobrze że to zrobiłaś <3 koronkowe wykończenia są piękne i niesamowicie kobiece :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się i tytuł i płaszczyk!!! Pasują do siebie jak ulał i zapewne się domyślasz, że chętnie bym go przygarnęła:D
    Świetnie Ci w nim:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie coś, nienazwane... w sam raz, a kolory napawaja optymizmem. Butki z charakterem! Ja piszę gdy coś mnie boli, nie moge się pozstrzymać. Tak że u mnie mix tematów od modowych, poprzez polityczne, do społecznych i jeszcze calkiem inne. Staram się nie unikać trudnych tematów, nie byłabym soba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładniusi!!! Ja mam taką teorię że jak coś nam się bardzo podoba a nie kupimy bo drogo i później zostaje jedna jedyna sztuka przeceniona to znaczy że ciuszek na nas czekał;) Chciał do nas i naszej szafy;)
    Tematy polityczne też mnie przerażają nie mówię o tym ale kłębi mi się w głowie i kotłuje:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale optymistyczna stylizacja! :) świetny płaszczyk! Stylizacja z poprzedniego posta też ekstra!!! Pozdrawiam , buziaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Elu , mam nadzieje ze wszystko u Ciebie dobrze ! Taaaakaaaa długa Cisza !
    Pozdrawiam i śle duzo słońca

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...