niedziela, 29 czerwca 2014

Uciekająca panna młoda:D

"Tych lat nie odda nikt
Tych lat nie odda nikt
Gdy swoją drogą ja chodziłam
Swoją drogą Ty......


Nie myślcie, że obchodzę rocznicę ślubu. To nie ta data.
Miałam okazję przymierzyć sukienki tiulowe przywiezione z Włoch. Były w różnych kolorach. Ja wybrałam biała, trochę dla żartu a trochę z przekory. Czy taka sukienka zarezerwowana jest dla młodej dziewczyny? Czy idąc w niej ulicą będę wzbudzać zainteresowanie przechodniów?
Czy mając dorosłe dzieci można zaszaleć?
Można, nawet trzeba. Ja jestem odważna, moda dla mnie to ciągłe eksperymentowanie i poszukiwanie czegoś nowego.

Miłego tygodnia Kochani:*





21 komentarzy:

  1. można wszystko Kochana!!! A nawet trzeba :) Nikt za nas życia nie przeżyje, a po co żałować, że się czegoś nie zrobiło, tylko dlatego, bo ludzie będą gadać :) Sukienka piękna, wyglądasz w niej cudnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie, ze szalej! Ja zawsze podziwiam Cie za odwage... Wygladasz jak...interesujaca kobieta w slicznej bialej sukience:) Na letnie "okazje" - idealna!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, nie ma się co przejmować, tylko jak sukienka Ci się podoba to jak najbardziej można taką założyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście Tiul i koronki kojarzą sie ze stylistyką ślubną ... Odważnaś ...
    Ale gdyby nie powiewy szaleństwa byłyby nudne uniformy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że można poszaleć:)))pięknie wyglądasz w tej pięknej sukience:)))bardzo lubię koronki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta sukienka!! Wyglądasz w niej pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli się w niej dobrze czujesz, to nie patrz na to "co ludzie powiedzą"!
    Sukienka jest śliczna! Bardzo romantyczna... Kobieca...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka, śliczna, urocza, kobieca:), nie ma co patrzeć na innych, to nie ich życie:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego mamy nie ubierać się tak jak chcemy? Nie można się uzależniać od zdania innych.
    Sukienka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusiuniu, a ja uwielbiam białe sukienki i chętnie bym w takiej paradowała. Ślicznie w niej wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka robi wrażenie, można poczuć się jak księżniczka. Piękna koronka....pozdrawiam Lusiuniu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  12. i dobrze zrobiłaś! Nie cierpię standardów :-) Masz piękną figurę, cudowne nogi i noś sobie tiule i koronki ile chcesz :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. A kiedy nosić biel i takie sukieneczki, jak nie właśnie teraz :) Przepiękny, wdzięczny fason, wspaniale w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez uwielbiam eksperymentowac i wcale się nie przejmuje jak popelniam gafy! człowiek do końca zycia się uczy! a sukienka sliczna, myslę, że minęły juz te czasy, ze cos jest zarezerwowane dla scisle okreslonego wieku. Najważniejsze to byc w zgodzie ze soba i żxeby ubranie pasowało do typu sylwetki. I buciki sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka ma genialna górę ! ...można szaleć , można , czasem nawet trzeba !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest fantastyczna! Uwielbiam takie fasony:-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie !!Skorzystaj troszeczke ze słoneczka i opal się ,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wow prześliczna sukieneczka:) bardzo mi się podoba Twój blog:) masz super styl! ps obserwuję i będzie mi bardzo miło, gdy też to zrobisz, oczywiście jeśli Ci się spodoba mój blog:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...