poniedziałek, 2 lutego 2015

Dziewczyna w B&W


Przyszła filolog i logopeda, moja córka. Dawno nie było jej na moim blogu, zajęta studiami nie ma czasu na sesje fotograficzne. W niedzielę postanowiła zrobić sobie przerwę i tak powstało kilka zdjęć ze śniegiem w tle,bo przecież jest zima:P
Trwa sesja egzaminacyjna i dzisiaj moje dziecko pisze drugi egzamin, trzymam kciuki, aby się powiódł.

I oto dzisiaj na moim blogu Kinga, moja córka, przyjaciółka i najszczerszy krytyk:D

Ma na sobie:

płaszcz - Zara( łup wyprzedażowy)
szal - Stradivarus
spodnie - Zara
buty - Zara (ubiegłoroczna kolekcja)

24 komentarze:

  1. Śliczna dziewczyna :-)
    Płaszczyk bardzo ciekawy i fajnie się prezentuje na tle śniegu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna dziewczyna, to ja tez trzymam kciuki :):)

    Taaaa ......za pare lat to moje beda takimi pannami, no nie ?!?! :):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minie tak szybko, ze ani sie obejrzysz beda juz dorosle :D

      Usuń
  3. Ja też planuję fotografować moje dziecię, jeżeli tylko wyrazi zgodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszczyk, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trzymamy te kciuki! Powodzenia Kingo!!
    Swietny plaszczyk - bardzo lubie takie duze, graficzne, bialo-czarne wzory. Pozdrawiam Was obie! Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną masz córę!!! Jak modelka! Jest ozdobą każdego ciucha!
    Płaszczyk super:D
    Trzymam kciuki za egzaminy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną masz córkę i bardzo ładnie wygląda:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to Twoje dziewczę i pięknie ubrane:) Powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten płaszczyk i cała studentka super !
    No to obie trzymamy kciuki za te nasze dziewczyny,żeby wszytsko pozaliczały :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną masz córkę !
    płaszcz jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam mocno kciuki!
    A córka Twoja pięknieje w oczach. Śliczna dziewczyna. Jest bardzo podobna do Ciebie.
    Płaszczyk bardzo oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękną córkę! Naprawdę! Taka pozytywna, sama buzia się śmieje!
    Fajnie tu u Ciebie.... tak pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i urocza jest Twoja córka i pozuje jak prawdziwa modelka!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. a co za egzamin córa ma ;)?
    bo rozumiem, że to jest polonistyka ze specjalizacją?
    hehe, tęsknię czasem do pierwszych, polonistycznych studiów.
    miały swój urok, logopedia już go dla mnie nie ma ;P

    czytało się, sporo się czytało, ale takie to fajne było...

    relaks ;P

    no i było jeszcze językoznawstwo, ale wszystko językoznawcze lubiłam.. najbardziej SCS ;P
    kiedyś się od córy dowiesz, co to za cudo ;) jak będzie cyrylicę rozszyfrowywać ;P

    no i płaszczyk córki śliczny - zazdroszczę go jej bardzo.
    W ogóle - prześliczna dziewczyna.

    Kiedy ja taka młoda byłam, hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to filologia polska ze specjalizacją nauczycielską a logopedia to drugi kierunek, który studiuje równolegle. Co to jest SCS wiem, bo to już trzeci rok studiowania mojego dziecka, tak szybko ten czas płynie:P
      dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam

      Usuń
    2. SCS to była piękna rzecz :D
      logiczne to było prawie tak, jak równania chemiczne ;)
      spore pieniądze zarobiłam na udzielaniu korepetycji z tego ludziom ;P

      Usuń
  15. Córka ma prześliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny płaszczyk! Super stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu! ;-)
    Piękną masz córkę!... Świetny płaszczyk! xoxo Pozdrawiam Was dziewczyny! ;-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna córeczka, świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Córa wygląda bosko fajny ma ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny płaszczyk na pięknej modelce...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...