niedziela, 22 lutego 2015

Życie na różowo

Nie jestem niewolnicą mody, chociaż, nie powiem że nie śledzę, bo nie byłoby to prawdą, jednak nie wszystkie trendy akceptuję. Mam na myśli spodnie, które pojawiły się na wybiegu i na niektórych blogach...to oczywiście dzwony" i tzw" szwedy" czyli bardzo szerokie.
Kiedyś już takie miałam, byłam wtedy bardzo młodą nastolatką, jak się okazuje moda zatacza koło. Wtedy nosiłam, dzisiaj kategorycznie mówię im NIE!!!! Nie wiem czy nie zmienię zdania, bo kobieta zmienną jest, może potrzebuję czasu aby zaakceptować je w swojej szafie. Na razie jestem wierna "rurkom".
Nie będę się dzisiaj rozpisywać, bo jest już poźna pora i nic ciekawego nie dzieje się w moim życiu. Może wiosna przyniesie ożywienie :D

W dzisiejszej stylizacji króluje ponownie intensywny kolor. Zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa, ale póki co, korzystam z tego że nie ma śniegu i noszę czółenka.
Obiecałam sobie, że posty pojawiać się będą w każdą niedzielę i jak na razie dotrzymuję słowa. Nie wiem jak długo tak będzie ale obiecuję , że będę się starała.
A więc do następnej niedzieli Kochani, miłego tygodnia.

Spodnie - Zara (przeceny)
torba - Zara
buty - Mango
koszula = Mango




Widziane z bliska:
futerkowe buty w sam raz na początek wiosny.

20 komentarzy:

  1. prawda jest taka, że jedynie rurki (albo proste spodnie) pozwalają na efekt optycznego wysmuklenia nóg u kobiet, które nie mają z natury patykowatych odnóży dolnych ;)
    do szwedów i innych dzwonów konieczne są smukłe uda, inaczej wygląda się śmiesznie.
    także popieram, rurki super!
    sama lubię je najbardziej ;)

    a Tobie w nich wyjątkowo dobrze, także nie zmieniaj, nie zmieniaj upodobań w tej kwestii, Lusiu :)

    P.S. mam inny model torby z Zary, ale też tak wiązany - i z tego samego tworzywa.
    powiedz, Twoja też się z takim uporem maniaka rozwiązuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szerokich spodni to boje sie ich ze względu na swój wzrost, tylko 160, bo jeżeli chodzi o grubość nog to chyba mogłabym sobie pozwolić, powiem nieskromnie.:P
      Co do torby to jestem zadowolona, nie rozwiązuje się , chociaż zdecydowanie wolę torby, które mają zamki.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mogłabyś! Jak najbardziej! Szczególnie do tych butów! Ja jestem prawie Twojego wzrostu- 158:D
      Zawsze marzyłam o dzwonach i w końcu sobie sprawiłam!

      Ale czerwonym rurkom mówię zawsze TAK!!!
      Suuuper wyglądasz!!!

      Usuń
  2. Świetne buty i świetna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda wciąż się kręci dookoła:)))bardzo optymistyczny zestaw i ślicznie wyglądasz:)))mam podobny kolor spodni:))))kocham róż:))Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice bag! Follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie założyłabym Twój zestaw:) idealny na zbliżającą się wiosnę:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your shoes and lovely look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne butki, niespotykane:) Rurki zdecydowanie są moimi ulubionymi, ale dałam się uwieść dzwonom:) Ciekawe jak się będę w nich czuła, jeszcze ich nie ubrałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu! To fakt, ni iekazdy dobze czuje sie w szerszych krojach spodni... Ty swietnie wygladasz w takich dopasowanych, bo nogi masz bardzo zgrabne i waskich nogawkach swietnie wygladasz;) Dzisiejszy look super, pachnie wiosna, Taki radosny, pastelowy...
    Jesli chodzi o regularnosc bloga to wiem z doswiadczenia, ze ustalenie dnia/dni publikacji noowych postow dobrze temu robi;) Takze powodzenia w postanowieniu i do zobaczenia w niedziele:) Buziaki Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam szwedy i dzwony. Lubiłam. Nawet dzisiaj mierzyłam w Zarze takowe.Nie powiem ładne ale... No właśnie miały ale i nie kupiłam. Masz rację, chyba trzeba przeczekać.
    Tobie rurki bardzo pasują, szczęściaro. W dzwonach tez będzie Ci dobrze. Dzisiaj zakochałam się w Twoich butach. Są boskie !!! Gdybym tylko mogła chodzić na takich wysokościach...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam szwedy i dzwony. Lubiłam. Nawet dzisiaj mierzyłam w Zarze takowe.Nie powiem ładne ale... No właśnie miały ale i nie kupiłam. Masz rację, chyba trzeba przeczekać.
    Tobie rurki bardzo pasują, szczęściaro. W dzwonach tez będzie Ci dobrze. Dzisiaj zakochałam się w Twoich butach. Są boskie !!! Gdybym tylko mogła chodzić na takich wysokościach...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj w oko wpadły mi buty i torebka, super...pozdrawiam Lusiuniu..

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mówię temu fasonowi tak... Masz taką figurkę i zgrabne nogi, że w każdych spodniach dobrze wyglądasz. Buciki boskie!
    Ach, tak pięknie u Ciebie już lekko i wiosennie, a mnie pokonała grypa...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam gdzieś w szafie dzwony. Kupiłam jakiś czas temu w H&M tylko nie wiem czy się w cisnę :-)
    Wracając do Twojego zestawienia, to tak spodnie lubię i za kolor i za fason. Pięknie kontrastują z resztą .

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są extra! Całość!!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważnie z tymi rurkami, ja robiłam wiele podejść do czerwonych spodni i coś mi nie wyszło... ale Ty wyglądasz super !!! P.s. buty obłędne !!!!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...