niedziela, 8 lutego 2015

Zimowa odsłona.


Lubię śnieg, lubię zimę!!!!, sama jestem zdziwiona, że piszę te słowa, ja istota ciepłolubna a jednak...po dniach ponurych i pochmurnych cieszy mnie podający śnieg. Nawet zaspy i oblodzenia nie są w stanie popsuć mojego dobrego humoru. W końcu żyjemy w strefie klimatu umiarkowanego i pory roku powinny istnieć. Jestem meteoropatą i to co dzieje się za oknem w zdecydowany sposób odbija się na moim samopoczuciu, dlatego tak nie lubię deszczowej pogody.
Jest luty, więc pora na śnieg i mróz.

Dzisiejsza stylizacja powstała z ubrań, które są już w mojej szafie, nie ma żadnej nowości. Odkąd prowadzę bloga nauczyłam się przemyślanych zakupów,czyżbym nauczyła się oszczędności? hahah, Na karmelowy płaszcz założyłam futrzaną kamizelkę i w ten sposób uzyskałam inny look.

Płaszcz - n/n
kamizelka - n/n
torebka - Kazar
kozaki - Solo femme
czapka - Reserved

Miłego tygodnia



Mój mąż nie dał się namówić na zdjęcia w zimowej aurze, ale udało się Go uchwycić znienacka w domu :P

17 komentarzy:

  1. karmel!
    Pięknie Ci w nim - to taki twarzowy kolor jest i idealny na płaszcze zimowe!
    aż dziw, że tak rzadko wybierany zimą ;)

    no i prawda - śnieżna zima jest piękna.
    tylko jak dla mnie, to wystarcza, gdy trwa przez tydzień ;P
    potem zamarzam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your fantastic outfit! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym już chciała wiosnę:( fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka do płaszcza, wyszło super...też nie bardzo lubię zimę ale , tak jak piszesz, po takich pochmurnych dniach to uwielbiam...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna ta kamizelka !
    wgl kolor płaszcza jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, bardzo oryginalnie wyszlo, taki plaszcz tak, chetnie bym przygarnela :) wiec podoba mi sie podwojnie.
    A ja zimy mam juz dosc, w tym roku wyjatkowo marzne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za zimą ale jak już musi być to niech będzie teraz:)))bardzo fajny pomysł z kamizelką:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaale fajna kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie Ci w zimowo - karmelowej odsłonie.
    Bardzo podoba mi się pomysł z futrzaną kamizelką.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, sympatyczny ciepły blog :) Podziwiam styl i jego różnorodność ;) Tylko pogratulowac!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też cierpię na tych pogodowych zmianach. Potrzebuję stabilizacji żeby normalnie funkcjonować.
    Ciekawy pomysł z tą kamizelką :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yes, I follow you on gfc #80, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam męża tak niecnie przyłapanego:D
    Świetne kolory masz na sobie i super pomysł z tą kamizelą na płaszczu!
    U mnie już po śniegu...Ale za to dzisiaj było prawie wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ile sniegu <3 u mnie juz wszytsko stopnialo. i super plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzol ladna stylizacja, piekny plaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...