niedziela, 8 marca 2015

Dzień Kobiet na ściance

Miałam być synem a urodziłam się jako trzecia córka. Nie żałuję jednak tej genetycznej pomyłki, bycie kobietą to wspaniała sprawa.Powiem nieskromnie,że czuję się kobietą na 100%. Bóg stworzył nas po to, aby mężczyźni mogli nas wielbić i obsypywać kwiatami i abyśmy z tymi wybranymi mężczyznami mogli tworzyć szczęśliwe duety i rodziny zaliczając życiowe zakręty i porażki.Ja należę jeszcze do tej generacji kobiet, która tak właśnie myśli, bo coraz więcej rozwodów,większość młodych ludzi preferuje związki na tzw."kocią łapą" bo dla niektórych obrączki to synonim krępujących obręczy. Ja wolę określenie, że obrączki to symbol przywiązania bez przymusu, bycia dla siebie także wtedy, kiedy najłatwiej byłoby odejść, bo "miłość zaczyna się tam, gdzie kończą się fajerwerki". Przecież można kochać bez zdrady, nudy i zazdrości i być po ślubie. A może czasami warto szczerze chwycić za rękę, zatrzymać się, popatrzeć na siebie...kwiaty i bombonierki niech będę tylko dodatkiem w tym dniu.

Dzisiejszą stylizację zatytułowałam "Na ściance", bo chciałam pokazać sukienkę z SH.Jest ozdobiona drobnymi kolorowymi guziczkami.
Zdjęcia są trochę prześwietlone, bo robione w domu, wykorzystałam pusty pokój, który czeka na nowy skórzany wypoczynek.

Sukienka - SH
Buty - Mango
zegarek - Casio
torebka - n/n


19 komentarzy:

  1. Cute and elegant dress! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna :) i Ty w niej prezentujesz się jak gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na nietuzinkowe ozdobienie sukienki. Za to właśnie kocham sh. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna sukienka:)))wyglądasz w niej bardzo ładnie i podkreśla Twoją piękną figurę:)))mam bardzo podobne zdanie jak chodzi o miłość i związki małżeńskie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje... mam to samo zdanie na tema zwiazkow! Wszystkiego dobrego Ci zycze z okazji minionego swiata i na kazdy dzien! <3
    Sukienka jest sliczna... mam nadzieje, ze jak sie zrobi cieplutko pokazesz ja jeszcze w calej okazalosci w plenerze;)
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam buszować po sh ponieważ można znaleźć tam prawdziwe perełki!! ta sukienka jest bardzo oryginalna :) na 100 nikogo w takiej samej nie spotkasz na ulicy!!! wygladasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co , ja mam wrażenie ze wokół obrączek i tego niby przymusu robią zamieszania - kobiety samotne , albo takie co związały sie z facetem co nie chce sie żenić i wziąć na siebie odpowiedzialności i faceci co tkwią jedną nogą w związku i na wszelki wypadek sie asekurują .
    Być razem to kochać sie i szanować , tego papier nam nie da , ale ułatwia milion sytuacji administracyjnych , i przede wszystkim reguluje sytuacje dzieci - bo wiem ile kłopotów jest jak dziecko ma inne nazwisko niz tata cz mama i a podróżuje z jednym rodzicem ... Ach tu u nas to norma , ale bywa to uciążliwe .
    A stylizacja i na prawdziwa ściankę sie nadaje - bardzo oryginalne i ciekawe wykończenie . Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka Lusiuniu, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz jak 100% kobieta!!! A w tej sukience i butach nawet jak 200%:)))
    Te guziczki są bardzo pomysłowe!
    Buty fajne...takie czubki retro, a obcas nowoczesny!

    Co do związków, to niech każdy żyje sobie jak chce, byle szczęśliwie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! ;-) Super się prezentujesz! ;-)
    Pozdrawiam Całuski xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa sukienka, taka nawet trochę retro, super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna i elegancka sukienka, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. super sukienka !
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie napisałas o małżeństwie i bardzo ładnie wygladasz! Ach, te nogi! :) Tak, my nalezymy jeszcze do pokolenia, ktore nie idzie na łatwiznę i pracuje nad związkiem. Staramy się byc wierne wyborom, ale w dzisiejszym , szybkim swiecie zdaje się, że to coraz rzadziej ceniona wartość.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...