środa, 29 kwietnia 2015

Neony

Zbliża się majowy weekend i nie będę Was zanudzać długim postem.
Wypoczywajcie, nabierajcie sił i bawcie się dobrze.

Dzisiejsza moja stylizacja jest z niedzieli, kiedy królowało słońce. Teraz mam za oknem pochmurną aurę, więc zdjęcia z soczystą limonką poprawiają mi humor.
Nowością w mojej szafie jest bluzka i torebka, reszta już była na blogu.

bluzka - n/n
buty - n/n
torebka - Axel Koncept
bransoletka - by Dziubeka
spodnie - Fressia



Widziane z bliska:


Na koniec mój obserwator i pierwszy krytyk tej sesji:P

12 komentarzy:

  1. Elu , nawet fajnie ci w takiej żarówie . To trzeba lubić . Ja poproszę te buty ;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki piecho, zakochałam się w nim:)

    Bardzo dobrze Ci w neonach, i nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tych szpilek, piękne są, z resztą torba też niczego sobie:)

    Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!
    Zawsze uważałam, że neonowe barwy są wprost stworzone dla brunetek - Ty nie jesteś wyjątkiem od tej reguły!

    a tych szpilek, to szczerze Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam neony, dlatego ta stylizacja bardzo mi się podoba;) świetna bluzka i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie Ci w neonach :) buty ukradlabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie, stylizacja pełna energii :) Cudownie Wyglądasz! Piesio boski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny obserwator, bacznie Cię obserwuje ale chyba nie krytykował, bo wyszło super...pozdrawiam Lusiuniu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor szpilek i piękna tunika! Super wyglądasz :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidziłam tego koloru do momentu, gdy moja przyjaciółka kupiła sobie identyczne szpilki ! są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda ksiązka ma swoją recenzję

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...