wtorek, 7 kwietnia 2015

W kolorze blue

Świąteczny czas zarezerwowałam tylko dla moich bliskich, prawie zero internetu. Napisałam prawie, bo kilka razy zajrzałam na FB, ale tylko na kilka minut. Taki malutki odwyk od komputera jest wskazany dla zdrowia psychicznego:P
Święta minęły mi bez żadnych niespodzianek, w domu, w gronie najbliższej rodziny.W lany poniedziałek odwiedziłam moje Panki, świat moich dziecinnych lat, zapaliłam znicze na grobie rodziców i siostry a potem wesoło spędziłam wieczór z siostrą i siostrzeńcami. Na spacery było stanowczo za zimno.
Dzisiaj postanowiłam dodać nowy post, mój look jest typowo codzienny. Nie stylizuję się do zdjęć, mój blog to takie migawki z mojego zycia, bez retuszu, bez fotoszopa. Taką jak na zdjęciach można spotkać mnie na ulicy, w sklepie czy na spacerze.
Strój dobieram w zależności od pogody i nastroju, ostatnio było kolorowo a dzisiaj monohromatycznie. Po świątecznym rozgardiaszu przyda się trochę spokoju.
Miłego tygodnia :*

Sweter - Top Moda Angela
Koszula - Lemonada
buty - Neścior
torebka - Quess
jeansy - Zara
wisiorek - n/n

9 komentarzy:

  1. Ładne te szarości , delikatne i wiosenne . Ja lubie takie niestylizowane ....
    Buty są piękne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, swietnie Ci w takich delikatnych kolorkach... A ja wlasnie najbardziej lubie Cie za te autentycznosc i niewyretuszowana normalnosc! I zawsze podziwiam, ze wlasnie tak na codzien zawsze wygladsz idealnie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jest ta tunika!
    ma bardzo ładny odcień (takie połączenie szarości i błękitu - lubię takie kolory :)) - taka kolorystyka dobrze komponuje się z odcieniem Twoich włosów,
    I cerą!

    Poza tym - w tym kroju wyglądasz niesamowicie smukło (choć Ty sama z siebie jesteś niezwykle smukłą kobietą!).

    To bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie buciki. Pięknie w tej tunice wyglądasz i kolor,fason super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sobie czasami takie przerwy bez neta robię:)
    Fajnie wyglądasz! Koszula super! Podejrzewam, że można ją spokojnie jako sukienkę nosić. Masz takie zgrabne nogi - wypróbuj!:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci Lusiuniu w kolorze blue, super koszula i torebka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. taką koszulotunikę chętnie bym widziała w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...