niedziela, 18 października 2015

B&W nie musi być nudne,


Pionowe, poziome, ukośne. Potrafią wysmuklić i odjąć lat. oczywiście mowa o paskach.
Pojawiły się w sezonie letnim i myślę, że jesienią też się sprawdzą.

Ostatnio nie mam weny do pisania, jestem zmęczona ciągle zmieniającą się aurą a padający w tej chwili deszcz wywołuje u mnie uczucie depresji. Mam nadzieję, że jeszcze nadejdą takie dni ze słońcem w tle. Nic na to nie poradzę, że jestem ciepłolubna.

W dzisiejszej stylizacji nowością jest sweter, zegarek i naszyjnik.

Miłego tygodnia życzę wszystkim odwiedzającym mojego bloga i obiecuję, że następny post będzie bardziej treściwy.

Sweter - butik Fama Kłobuck
bluzka - Zara
Apaszka - pamiątka z Bułgarii
spodnie - n/n
torebka - Monnari
botki - Embis
zegarek - Elixa
naszyjnik - Apart



Widziane z bliska:

22 komentarze:

  1. Woow bardzo nowoczesny zestaw. Nie sposób przejść koło Ciebie obojętnie :-) Bardzo podobają mi się twoje okularki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne detale- świetne oprawki, zegarek, który mi się marzy i torebka rewelacja:).
    A całość bardzo odważna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że nie musi być nudne i doskonale, to pokazałaś!
    Świetny zestaw! Okulary dopełniły całości - podoba mi się!
    Ja tez jestem ciepłolubna i ciężko mi w takie dni... Damy radę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, ze nastrój kiepski, a Twoja stylizacja mimo stonowanych kolorów jest wesoła. Tez czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Black&White nigdy nie jest nudne , a twoje bardzo odważne

    OdpowiedzUsuń
  6. Paski są super!
    Bezapelacyjnie są tym spośród wzorów, który dodaje ubraniom oryginalności - jeśli tylko komuś pasują, to ja jestem w ich kwestii na tak!
    Ty połączyłaś je w swoim zestawie znakomicie - pasują tu jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widać żadnej depresji wręcz wyglądasz kwitnąco:)))ja też liczę jeszcze na słoneczko:))bardzo ładny zestaw:))śliczne dodatki:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie musi być nudno, ja ostatnio mam słabość do B&W. Twój zestaw Lusiuniu bardzo ciekawy, wszystko mi się podoba ale botki skradły moje serce...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna, śmiała stylizacja. Super pomysł z powtórzeniem wzoru pasków. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw jest idealnie dobrany i wręcz nie ma się do czego przyczepić;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko dokładnie przemyślane w najmniejszym szczególe :) świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie w tych paskach wyglądasz, a okulary kapitalne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, a ta Pani na zdjęciach to Twoja młodsza siostra tak ?? :)

    Super wyglądasz w tym zestawie, tak dziwczęco, młodzieżowo wręcz :).

    Spodni zazdroszczę. No i oczywiście B&W nie jest absolutnie nudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy sweter który w połączeniu ze spodniami tworzy niebanalną całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale super. Naprawdę świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute pants and coat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/lost-my-faith.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  17. BOMBA !!!! Świetny look !!!! Te spodnie, szok, jeszcze takich nie mam. Genialne okulary!
    Pozdrawiam :):):)
    http://myblackandwhitefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lekko i smukle wygladasz w tych pasiastych portkach. w ogole swietny zestaw, lubie twoje eksperymenty z moda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygladaja te spodnie! mega wydłuzaja nogi - plus!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...