sobota, 3 października 2015

Mój kumpel pażdziernik.

Październik zaczął się słoneczną pogodą, jakby chciał mi dać czas na zaprzyjaźnienie się z jesienią. Kolorowe liście szeleszczą pod stopami,przyjemne ciepło zachęca do spacerów. Zastanawiam się jak długo potrwa taka aura. Co prawda zaopatrzyłam się już w ciepłe skarpety, kocyk i pachnące świeczki na zimowe wieczory, jednak liczę na to, że chłody szybko nie nastąpią.
Chodzę w wolnych chwilach na spacery i kumpluję się z październikiem. Szafę na jesień kompletuję z rozwagą, dlatego w dzisiejszej stylizacji nowością są tylko spodnie.

Tłem do moich zdjęć jest Kluczbork.


Koszula - n/n
kurtka - n/n
spodnie - Massimo Dutti
torebka - Zara
buty - n/n



22 komentarze:

  1. Kolorystyka zestawu jest cudna. Oj Lusiuniu, bardzo zgrabiście wyglądasz w spodniach, pięknie zaprzyjaźniłaś się z jesienią.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i praktyczny zestawik, kolory bardzo mi sie podobają:-) Szkoda że nie dałaś zbliżenia na bluzeczkę bo nie mogę sie dopatrzeć co ma przy dekolcie. Miłej niedzieli, buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kumpluję się z październikiem - a do takiego przyjemnego, to już w ogóle mam wiele sympatii ;)

    I jeszcze uwielbiam musztardowe odcienie, więc zachwycam się tą kolorystyką tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki , świetne spodnie ! Ciekawie je ograłaś !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się ten zestaw podoba! Fajna musztarda! Szpilki słoneczka i wyszło niebanalnie!
    Ja, to już w skarpetkach śpię! Zmarzluch jestem;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana kolorki jakby dla Ciebie stworzone. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez sie kumpluje z pazdziernikiem...dopoki nie lunie deszczysko..;) ale poki co jest pieknie...
    Twoj zestaw kolorystycznie bardzo jesienny, piekny... Koszula jest bardzo ciekawa!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa propozycja, iście październikowa :) właśnie październik w tej kolorystyce jest bajeczny..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo ładnie:))zestaw w pięknych kolorach:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takim październikiem to ja też mogę się kumplować:)
    Piękna koszula i bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zestaw idealnie pasuje do wczesnej, ciepłej jesieni:) Bardzo ładnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dziewczynka z października, więc też lubię ! :).

    Spodnie i bluzka mają przepiękny kolor!!! Bardzo fajnie w nich wyglądasz!

    Za oknem słonko, więc i spacerować się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kompozycja. też lubię ten kolor. Mam spodnie z Massimo, świetnie się noszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widac jak pięknie zaprzyjaźniasz się z jesienią bo kwitniesz razem z Nią! :)
    buziaki Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! I też liczę na to, że chłody za szybko nie nadejdą i będziemy mogli cieszyć się słoneczną jesienią :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne musztardowo-słoneczne klimaty :)
    ja bym tylko buciki zmieniła ,na takie bez obcasów :)
    fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne , jesienne kolorki :-) Stylizacja ze smakiem, podoba mi się :-) dołączam do obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lusiuniu, bardzo ładnie Ci w tych kolorach, kolorach jesieni. Buty im torebką "porywam"...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna, jesienna stylizacja! :) Obserwuję ! :) Zapraszam , melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się Twoja stylizacja:) Pięknie wyglądasz:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. nic tak nie kocham jak jesien ze wzgledu wlasnie na te kolorki i mozliwosc szalenstwa w modzie :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...