niedziela, 11 października 2015

pożegnanie z letnią aurą.


To chyba już ostatni post z taką ładną pogodą. Robi się coraz chłodniej, chociaż słońce nie daje za wygraną i świeci mocno ukazując piękno naszej przyrody. Drzewa w parkach mienią się pięknymi, kolorowymi liśćmi. Mamy piękną jesień w tym roku. Oby taka trwałą jak najdłużej.
w moim osobistym życiu nic szczególnego się nie dzieje, zwyczajna codzienna rutyna o której nie będę pisać.
Jest już po północy i zaczęła się niedziela, więc nie będę Was zanudzać jakimiś marnymi wynurzeniami.
Miłego tygodnia kochani.

W dzisiejszej stylizacji nowością są botki, reszta już była w mojej szafie

ponczo - F&F
spodnie - Zara
torebka - Zara
botki - Embis

>

widziane z bliska:

22 komentarze:

  1. Piękna stylizacja i świeża, niecodzienna jak na jesień, kolorystyka :-) Wielki plus za dodanie tej ślicznej torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak lubie ! W moich ulubionych kolorach ! Rewelacyjna torebka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te botki - ale i ponczem się zachwycam, bo i ładne (jak wszystkie poncza ^^) i Tobie w tym odcieniu niebieskiego bardzo do twarzy :)

    Ślicznie gra z Twoją cerą i włosami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja i bardzo ładnie się na Tobie prezentuje.
    Buty - cacko!
    Moc pozdrowień i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dziś stwierdziłam, że w mojej szafie brakuje granatowych botków. Tym bardziej Twój dzisiejszy zestaw mi się spodobał. Całość super, ale właśnie botki przyciągają mój wzrok wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały zestaw założyłabym bez wahania. Bardzo mi się podoba. Buty -cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny miejski look, a botki miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw:)))buty i sweter są cudne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. botki prezentują się super! :) fajna fakturka ich jest :P
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  10. Botki są rewelacyjne, a całość świetnie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna stylizacja, obserwuję :) mam nadzieję, że wrócisz :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te buty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, to już chyba koniec babiego lata :). Jak żegnać, to w dobrym stylu, a Tobie się to udało :) - pięknie wyglądałaś tego dnia ! Tego poncza zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Botki cudo...
    Tak, to już jesień, wczoraj to poczułam a dzisiaj mam deszcz ze śniegiem...
    Pięknie wyglądasz Lusiuniu...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te botki!!!! Idealnie współgrają z ponczem!
    No, niestety dzisiaj juz ta aura się zmieniła.. U mnie leje...
    Ale damy radę!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ponczo, super caly zestaw! taka cie najbardziej lubie! prosta elegancja i kobiecosc :) przestraszylam sie, ze to juz ostatni post... w ogole, ufffffff! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu! Rutyna jest dobra...ciesz sie, bo to oznacza m.in. stabilizacje, tak w zyciu czlowiekowi potrzebna..
    Za to te rutyne codziennsci udaje Ci sie pieknie przelamac oryginalnoscia stroju! Swietne ponczo i genialnie pasuje do bialych portek! Wygladasz swietnie.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne buty i ponczo! Bardzo stylowo !:)

    Ps. Na moim blogu zamieściłam odpowiedź dotyczącą Twojego pytania :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham poncza ! Super ! Te granaty robią wrażenie :)
    Pozdrawiam :):):)
    http://myblackandwhitefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...