niedziela, 1 listopada 2015

Ocalić od zapomnienia.


"Oczy twe jak piękne świece,
a w sercu źródło promienia,
więc ja chciałbym twoje serce
ocalić od zapomnienia."
/Ocalić od zapomnienia" - M.Grechuta/




W czas listopadowej zadumy kieruję swoje myśli w kierunku moich bliskich, którzy już odeszli.To nie prawda, że czas leczy rany, czas tylko uspokaja moje serce, bezlitośnie uświadamia mi, że Oni należą już do innego wymiaru do którego ja nie mam wstępu.
Mój czas przeszły to nadal czas niedokonany, bo śmierć nie jest kresem Waszego istnienia...nadal kocham, tęsknię i pamiętam.


Dzisiaj o stylizacji nie będę się rozpisywać, dodaję ją z racji tego, że sama siebie zobowiązałam do dodawania cotygodniowego postu ale moje myśli są teraz w innym miejscu.
Miłego tygodnia Kochani.

kamizelka - n/n
golf - Camaieu
botki - Embis
torebka - n/n
spodnie - n/n
kolczyki - By Dziubeka




Widziane z bliska:

19 komentarzy:

  1. Piękną masz tę kamizelkę!
    Wygląda naprawdę elegancko - i Ty w niej też zachwycasz!

    P.S. ja też nie mam dzisiaj nastroju do rozpisywania się - wybieram się na grób ukochanej babci, a każde wspomnienie jej budzi we mnie smutek :( dopóki nie ma się na cmentarzu bliskich, których się znało, to 1 listopada ma taki swojski, nostalgiczny, ale nie przygnębiający urok. Potem to wszystko się zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą Lusiuniu. Ból może łagodnieje poprzez obowiązki dnia codziennego, ale nigdy nie mija...
    I My, którzy jesteśmy jeszcze po tej stronie jesteśmy winni pamięci Tych, którzy są już po drugiej stronie...
    A zestaw rewelacyjny. Ślicznie się w nim prezentujesz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki zestaw, bardzo podoba mi się Twoja kamizelka! Widzę że również i Ty lubisz granatowe obuwie, ja już jestem chyba uzależniona od tego koloru ;-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kamizela i piękne buty .
    Gdzie się takie cacka kupuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połaczenie granatu z jasnym kolorkiem! wszystko idealnie dopasowane :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety wciąż przybywa tych którzy już odeszli....Stylizacja piękna:)))wyglądasz bardzo elegancko,szczególnie ta kamizelka mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawde umiera się dopiero wtedy kiedy przemija pamięć ludzi o nas
    w pamięci i naszych genac zaklęta jest nieśmiertelność

    ja nie obchodzę Wszystkich Świętych , nie lubię go,
    co nie znaczy ,że nie pamiętam. Bardzo pamiętam, opowiadam moim dziewczynkom , o bliskich moim sercu osobom ,które odeszły

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kamizelka, buciki juz chyba chwaliłam - ale pochwalę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelki uwielbiam :-) Świetny, elegancki zestaw w stonowanej kolorystyce! Super wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą", a serduszko boli.

    Bardzo stylowo dziś wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja z innej beczki-piękne te kwiaty przed drzwiami !

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda...ci co odeszli zyja wciaz w naszej pamieci.....

    A Ty wygladasz wspaniale, jak zawsze elegancko i kobieco - nieco minimalistycznie, ale bizuteria fajnie ozywia calosc! Super:) Pozdrawiam Elu!!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamizelka i buty piękne! Stylowa całość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo stylowe, odważne buty, podobają mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama rozglądam się za długą kamizelką. Podoba mi się ogromnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny zestaw - super :)

    chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kamizelka ! Piękne zgranie kolorów. Udowadniasz, że granatowy, to szlachetny kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kamizelka i...botki...cały zestaw na wielki plus...buziaki...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...