niedziela, 22 listopada 2015

Drogą Forresta Gumpa


Nas­taw się, że życie da ci w dupę,
tyl­ko nie nad­sta­wiaj się zbyt często.

To jedna z mądrości Forresta Gumpa, które zawiera prostą mądrość pochodzącą z serca człowieka, który mimo deficytów intelektualnych w niektórych obszarach, był człowiekiem niezwykłym.
Nie można przejść przez życie suchą stopą, porażki, potknięcia, wszelkiego rodzaju zawirowania muszą się zdarzyć. Nie ma żadnego ochronnego parasola, który by nas przed tym ochronił. Każdy z nas doświadczył przeciwności losu a nawet tragedii. Popełniamy błędy, czasami tracimy to co najważniejsze. To nieodłączna część naszego życia.

“Jeśli życie dało Ci do ręki ołówek, nie mów: Gdybym tylko miał farby, to bym pięknie malował.
Zamiast tego, bierz ołówek i rysuj.”
/Marek Kowalczyk/

W myśl tej zasady, bierz się z życiem za bary i walcz. Nie poddawaj się, nie szukaj "kolorowych kredek". Twój los jest w Twoich rękach. świat nie lubi ludzi słabych.
Ktoś powie banał, stek utartych sloganów. hmm, nie będę mu udowadniać, że nie ma racji.
Wiele razy życie dało mi po tyłku, wtedy zaliczam doły, a potem podnoszę się i idę dalej. To tajemnica silnej kobiety, po latach odkryłam, że jednak nią jestem, że trudno mnie złamać.
Kiedy schodzę z "drogi rzadziej wędrowanej" próbuję zapatrzeć się w gwiazdy jak Forrest.

Miłego tygodnia Kochani.

Dzisiejsza stylizacja:

spódnica - Nife
koszula - Springfield
kurtka - Reserved
kozaki - Baldowski
torebka - Monnari
czapka - Fama Kłobuck
pierścionek - C&A







Pora na czapkę


Widziane z bliska:

16 komentarzy:

  1. Super że należysz do grona takich osób! Przyznam szczerze, że wyglądasz na osobę bardzo wrażliwą i delikatną ale równocześnie silną mentalnie.
    Zestaw dzisiejszy masz cudowny!!! Uwiódł mnie kolor Twojej kurtki jak i również ta kokarda przy szyi :-) Czapeczka jest słodka, też taką chcę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrane w inne słowa, ale tak właśnie patrzę na świat, na życie. CIeszmy się tym, co mamy. Wykorzystujmy szanse, które daje nam los i nie żyjmy mrzonkami.
    Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygldasz i mądrze piszesz :)
    Tym różnią sie optymiści od pesymistów , ze szukają pozytywnej strony nawet w przeciwnościach losu

    OdpowiedzUsuń
  4. Były czasy,że jęczałam -dlaczego znowu ja, dlaczego mnie to spotyka. Na szczęście już biorę wszystko na klatę i dźwigam z nadzieją na lepsze jutro :)
    Pięknie wyglądasz, wzroku nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, jak Ty się cudnie uśmiechasz na tych zdjęciach!
    Uśmiech jest chyba Twoją największą ozdobą - większą od wszystkich ubrań i dodatków świata, chyba :)
    Wyglądasz na silną kobietę, wyglądasz - kiedy patrzy się na Twoje zdjęcia i wpisy się czyta, to jakoś tak wydaje się to człowiekowi oczywiste.
    Nie wiem dlaczego - z niektórych ludzi to po prostu bije na odległość i już :)

    Gratuluję, bo taka siła to skarb - gdy ktoś się z nią nie urodził, to wykształcenie jej w sobie bywa trudne.
    I często wieloma porażkami okupione właśnie ;)

    I w ogóle - zachwycasz mnie w takim kobaltowym błękicie!
    A ta koszula jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty Lusiuniu jesteś dzisiaj niebieściutka, bardzo twarzowy kolor, spódnica super. Widzę świetna czapę, ja jeszcze nie zakładam ale...straszą śniegiem...
    Masz racje, życie daje po d...e, też nieraz dostałam i też się zbieram i "do przodu"...
    Nie dam się...nie dajmy się...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, u nas też ta prawda krąży, "kto ma miękkie serce, musi mieć twardą dupę". Ojj tak, bije po tej dupie życie. Trochę miodu, trochę dziegciu.

    Pięknie wyglądasz w tych niebieskościach, bardzo pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak,oj tak:)))ile razy ja musiałam się podnosić,lepiej nie pamiętać i żyć dalej:))))dzisiaj wszystko to co kocham:)))szeroka spódnica kozaki i piękna kokarda pod szyją:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pogodna i wesoła jesteś na tych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusiuniu, podpisuję się pod Twoimi słowami...
    A w moich ulubionych niebieskościach wyglądasz ślicznie. Czapka - słodka i bardzo twarzowa.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. ŻYCIE TO SAME WZLOTY I UPADKI, NAJWAŻNIEJSZE ŻE MAMY SIŁĘ SIĘ JESZCZE PODNIEŚĆ!
    TE KOLORY SĄ DLA CIEBIE IDEALNIE!! PIĘKNIE WYGLĄDASZ!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cała stylizacja bardzo mi się podoba:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu, zawsze wiedzialam, ze silna babka z Ciebie...i mimo przeciwnosci losu jestes taka optymistyczna! Dla mnie jestes inspiracja...Ostatnio jak mialam gore ploblemow myslalam o Tobie ... i jakos daje rade! Jak ktos ma silna chec pokonania problemow i patrzenia z wiara w przyszlosc - wszystko musi sie ulozyc!
    Poza tym uwielbiam Twoj styl - jestes taka kobieca i oryginalna jednoczesnie! Przecudna ta kiecka...¨
    Buziaki ELu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno co Cie nie zabije, to Cię wzmocni... Coś w tym jest:)
    I lubie Cię taka uśmiechniętą! I w różowej pomadce! Kolory tez całkiem fajne! I kokarda, i ta długość kiecki!
    Same plusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną spódnicę. Twoja wygląda świetnie. Lubię taką długość z połączeniu z kozakami. Super !

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...