czwartek, 1 września 2016

Kolejny raz :-)

To było fajne spotkanie, pomimo upływu czasu i ograniczonych kontaktów bezpośrednich nadal mamy sobie wiele do powiedzenia. Miałam wrażenie, że czas zatrzymał się w miejscu i nadal jestem nastolatką, tam w środku oczywiście, bo to co na zewnątrz uległo trochę zmianie hehe. Oprócz tych przyjemnych doznań była też i smutna wiadomość, nie żyje Bożena. To druga dziewczyna z naszej klasy, która odeszła do wieczności. Dotknęła mnie ta wiadomość, ogólnie śmierć znajomych dotyka mnie zawsze mocno.

Zdjęcia , które dodaję z tego spotkania są robione telefonem i nie są dobrej jakości. Nie wiem też, czy powinnam je dodać, bo nie są autoryzowane przez dziewczyny. Ale...skoro pozowały to chyba głowy nie stracę.

Jeżeli chodzi o stylizację na spotkanie to specjalnie się nie zastanawiałam. Było bardzo ciepło, to i ubranie dostosowałam do warunków pogodowych. W sumie żadnych nowości. Sukienka z ubiegłorocznej letniej kolekcji Zary. No nie, jest nowość kolczyki!!! z H&M.




11 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądacie:) takie spotkania po latach są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dziewczyny i z pewnością fajne tak spotkać się po latach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe sa takie spotkania po latach, wzruszające, odnajdywac w sobie ślady tamtych szalonych dziewczyn. Elu wyglądasz baaaardzo korzystnie! Kobieco i młodo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz znakomicie w tej sukience, błyszczysz :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądacie! Elu w tej sukience pięknie się prezentowałaś!
    Koleżanka w groszkach też wpadła mi też w oko!
    Takie spotkania są zawsze świetne... No niestety... Życie nie zawsze składa się z samych przyjemności...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz dużo młodziej niż Twoje koleżanki.Świetne spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmierć znajomych zawsze dotyka i boli. Ale niestety - taka kolej życia. Spotkania zawsze dają mnóstwo radości ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie spotkania są zawsze fantastyczne, a wyglądałaś ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...