piątek, 9 września 2016

Przed ważnym dniem

Kiedy Wy będziecie zaglądać do mnie na bloga, ja będę szykować się do ważnej dla mnie uroczystości. W sobotę będzie ten szczególny dla mnie dzień, kiedy będę płakać przy błogosławieństwie, tańczyć na weselu i tęsknić za tymi, którym Bóg nie pozwolił dożyć tej chwili. To dzień ślubu mojego syna.

Obiecałam pokazać Wam moje weselne stylizacje i dotrzymam słowa. Jednak nie można ujawnić tego co pozostaje za kurtyną, na to przyjdzie pora po uroczystości. Dzisiaj stylizacja przeznaczona na drugi dzień, już mniej uroczysty ale równie ważny dla mnie i mojej rodziny.

Sukienka zaprojektowana przez Ewę Minge i zaprezentowana na pokazie w Mediolanie w kolekcji letniej. Kupiłam ją na stronie internetowej projektantki www.femestage.com/ po sporym upuście. Jest dosyć strojna, ozdobiona kamieniami. Dodałam tylko złoty zegarek i jeden skromny pierścionek.

Sukienka. - Ewa Minge
Koperta. - n/n
Buty. - Ryłko
Zegarek. - Guess



Widziane z bliska:

15 komentarzy:

  1. Pięknie będziesz wyglądać na weselu:) Mama-laseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i bardzo wytworna:)))trudno sobie wyobrazić co za kreacja będzie na najważniejszy dzień:)))Pozdrawiam serdecznie udanych uroczystości życzę:)))mój syn ożenił się dwa lata temu,dobrze wiem jakie związane są z tym emocje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. będziesz wyglądała bardzo ładnie!!! śliczna sukienka!! Czekam na zdjęcia kreacji z soboty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka idealna na taką okoliczność. To ważny dzień dla Was wszystkich. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka, bardzo ładnie Ci w tym kolorze, powinnaś częściej nosić go zdecydowanie :) Baw się dobrze!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, idealna na tego typu uroczystość, i jak ładnie skrojona. Ciekawy kolor, pasuje do Ciebie bardzo - wyglądasz elegancko i szykownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreacje pani Minge podobają mi się od zawsze. Wyglądasz pięknie i bardzo wytwornie w tej sukience. Bardzo podobają mi się te wycięcia na ramionach i niebanalne kamienie.Kolor bardzo twarzowy. Życzę Ci udanej imprezy, dużo siły do tańca i humoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor i fason bardzo kobiecy. Pięknie wyglądasz, bardzo zgrabnie.
    Życzę udanej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, kciukam mocno, żeby wszystkie ślubno-weselne plany wypaliły i by było to najpiękniejsze wesele na jakim byłaś :)!

    Sukienka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka piękna, lubię projekty Evy, też mam kilka rzeczy z jej sklepu.
    Ta sukienka jest stworzona dla Ciebie, idealna do Twojej figury, podkreśla szczupłą talię, uwypukla biodra, robi idealną sylwetkę klepsydry. Lusia wyglądasz pięknie, ja śluby i beczenie mam już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, elegancka i oryginalna (Minge z tego słynie) sukienka. Kolor intensywny pasuje do Ciebie. Mam wrażenie, że masz troszkę "stracha" przed tą całą sytuacją. Wyglądasz pięknie, zgrabnie i baw się dobrze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O to czekają Was emocje:)!
    Trzymam kciuki, by wszystko poszło zgodnie z planem.
    Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka świetna a Ty Lusiuniu wyglądasz w niej cudownie. Wszystkiego NAJ! dla Młodej Pary na nowej drodze życia...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest naprawde ladna i przepieknie w niej wygladasz Elu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i elegancko. Świetna ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...