sobota, 17 września 2016

Wesela czas

Od kilku dni zbierałam się do napisania tego posta. Nie będę się mętnie tłumaczyć brakiem czasu, powiem szczerze, potrzebowałam tych 7 dni na uspokojenie emocji, na powrót do normalnego rytmu życia. Dokładnie tydzień temu szykowałam się do ślubu i wesela syna. Nie chcę pisać co czułam, każda z Was, która przeżyła taką uroczystość wie jakie to emocje. Młoda Para pojechała w podróż poślubną a ja wróciłam do pracy.

Obiecałam, że pokaże swoje stylizację weselne, więc dotrzymam słowa, chociaż zdjęcia, które dodaję nie są dobrej jakości. Zostały zrobione na szybko przed wyjściem do kościoła. Jakoś nie miałam głowy do robienia zdjęć, pomimo tego, że miałam aparat ze sobą.
Na uroczystość w kościele założyłam :

sukienka - Salsa

żakiet - Manifesto
fascynator - Częstochowa woalki
buty - Ryłko
koperta - n/n
bransoletka - By Dziubeka
zegarek - Quess





To stylizacja na zabawę weselną. Prawdę mówiąc zdjęcia zrobiłam już w następnym dniu przed domem.

sukienka - Bon Prix
buty - Embis
wisiorek - prezent od przyjaciółki
kolczyki - By Diubeka
koperta - Accessorize



Kinga

sukienka - Dress Up
buty - Ryłko
koperta - Accessorize



Moje dzieciaki. Kamil i Agnieszka oraz Kinga.




Restauracji Athena w Pankach serdecznie dziękuję za dobre jedzenie i profesjonalną obsługę.

20 komentarzy:

  1. Co tu dużo pisać,wyglądaliście cudownie:)))Twoje zestawy fantastyczne:)))Pozdrawiam serdecznie i Wszystkiego co najlepsze młodym życzę:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, wyglądałyście pięknie!
    A ten toczek z woalką... coś cudnego!

    Gratulacje dla syna i synowej!
    Niech się kochają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądałaś Elu, w obydwu kreacjach!!! Zachwycił mnie fascynator w pierwszej i czerwień drugiej.. Córka tez ślicznie wygladała! Szczęścia dla mlodych! Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kreacje, wyglądasz w nich cudownie...wszystkiego NAJ! dla Młodej Pary...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miałyście sukienki <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jak pięknie wyglądałyście <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo gustowne kreacje , obydwie są bardzo eleganckie. Piękny wybrałaś fascynator<3 Kolor sukienki Twojej córki jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu pierwsza kreacja do kościoła, bardzo wytworna, elegancka, na zabawę też piękna suknia oraz córci, prześliczna. Dodatki mistrzostwo, pozdrawiam serdecznie Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten toczek ... bardzo intrygujący... wyglądasz w nim jak członkini brytyjskiej rodziny królewskiej... w dobrym tego słowa znaczeniu. Bardzo elegancko. Róż sukienki zniewalający.W ogóle super z ciebie teściowa, do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancko i kobieco! babka z klasą!! super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądałaś w każdej stylówce!
    Dodatki perfekt - szczególnie fascynator!
    Sukienka córy odjazdowa! A para Młoda wspaniała!
    Na pewno miałaś niezły zawrót głowy! Nie ma się co dziwić!
    Takie emocje jeszcze przede mną:D
    Moc szczęścia dla Młodych:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kreacje piękne. Co tu duzo pisać. Jest elegancko jak na taką okazję przystało :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja taka wytworna, jak trzeba, druga bardziej na weselną zabawę, tak jak piszesz. Kinga wygląda przepięknie, młodzi oczywiście też! Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje przepiękne, pierwsza bardzo elegancka!!! Ślicznie wyglądałyście, córa ma bardzo oryginalna suknię!!! Super <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne stroje! Ja właśnie idę na wesele kuzynki i zamówiłam sukienkę rozkloszowaną na wassyl - creative fashion i czekam na przesyłkę!
    Wszystkiego najpiękniejszego dla pary młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...