środa, 21 grudnia 2016

Przedświąteczną porą.


"Miłość jest pierwszą
wśród rzeczy nieśmiertelnych"
/Dante Alighieri/


Niech to motto towarzyszy Wam w ten świąteczny czas.
Spokojnych Świąt kochani, spędźcie je w gronie swoich bliskich.


Zrobiłam sobie mała przerwę w blogowaniu a dzisiaj wracam ale bez stylizacji świątecznej.
Wydziergałam sobie sweter,który dzisiaj debiutuje na blogu. Nowością są też buty z nowej kolekcji wiosennej Embisu, jak i spodnie.
Nie rozpisuję się za wiele, bo z pewnością każda z Was jest teraz zajęta przygotowaniami do świąt.

Sweter - moje wykonanie
spodnie - Zara
buty - Embis
torebka - David Jones




Widziane z bliska:



1 komentarz:

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...