środa, 8 marca 2017

Dzień Kobiet

W tym dniu mamy szczególne oczekiwania wobec mężczyzn. Oczekujemy od nich adoracji, kwiatów i jeszcze innych oznak oddania. Wierzymy, że przejdą cudowną transformację, choćby jednodniową. A tu, budzisz się i nie ma aromatycznej kawy i świeżych bułeczek przy łóżku, ot!!! dzień jak co dzień. I tak sobie pomyślałam, że może ogłośmy Dzień Kobiet bez mężczyzn, w końcu to nasze święto. Porzućmy nasze gniazda i udajmy się na babski zlot. Niech wino leje się strumieniami, niech gra muzyka, niech rozbrzmiewa nasz radosny śmiech.
A rozważania nad naszą kobiecą egzystencją zostawmy naszym Panom...hehehe
Dobrej zabawy dziewczyny. W życiu liczy się przecież luz i poczucie humory:P


Skoro dzisiaj kobiecie wolno wszystko to ja ogłaszam początek wiosny i zakończenie sezonu ręcznych robótek. W tym zimowym okresie zrobiłam 6 swetrów, dzisiaj prezentuję ostatni. Druty idą w kąt. Na światło dzienne wyszły czółenka i kolor żółty, który uwielbiam. Zaczynam skromnie od spodni ale w następnych postach tego koloru nie zabraknie.

Sweter - moje dzieło
spodnie - n/n
torebka - Zara
buty - Bożena (taki producent)






19 komentarzy:

  1. Wszytskiego najlepszego w tym dniu! <3 Wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze i uczciwie powiem ze sweter mi sie szalenie podoba
    dol juz mniej
    niby kolorustycznie ok ale cos mi zgrzyta

    co do dnia bez mezczysn
    raz probowalam- babska impreza z pokazem mody , spora iloscia kolezanek i dalszych znajomych itp itd i ja najszczesliwsza bylam jak wrocilam do domu
    nie ma dla mnie lepszego towarzystwa niz moj maz
    zwyczajnie lubie z nim spedzac czas i ten zwykly i swiateczny
    dlatego pozwalam mu sie zabrac na kolacje ;)
    po kosmetyczne i z niania na wieczor ;)

    ale tobie zycze wymarzonego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale u Ciebie pięknie i kolorowo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie:))Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta )))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie i wiosennie:) śliczna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! To Ty zdolna dziewczyna jesteś!!! Piękne swetrzysko!
    I szpileczki! Takich nie mam!
    A, że wolno nam wszystko, to się wie! I nie tylko dzisiaj:))
    Najlepszego Ela!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, Elu - ogromne gratulacje, że umiesz robić coś takiego!

    Moim zdaniem trzeba mieć do tego moc talentu!

    Sweter jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełen podziw i dla umiejętności i dla samego efektu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter - Twoje dzieło? Podziwiam Lusiuniu, jest super.
    Masz rację, liczy się luz i poczucie humoru.
    Pozdrawiam, miłego dnia po świętowaniu...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kardigan, podziwiam wykonanie- ja nawet nie potrafię ściągacza zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie, że nie boi się Pani kolorów, stanowczo za mało ich na ulicach :)
    Ja dzień kobiet spędziłam w pracy, a po pracy właśnie babski wieczór w kinie na świetnym filmie :)
    Mój mężczyzna zaskakuje mnie wtedy kiedy najmniej się tego spodziewam :) i za to go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny wiosenny zestaw !
    urzekły mnie te szpilki i spodnie -idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Szacunek za dzieło - sweterek!
    Genialna stylizacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna robota ten sweter (lubię takie kolorki), ja nie dość że mam do tego lewe ręce to mam wrażenie że robiłam bym go ze trzy lata :/ Ślicznie wygląda z zółtymi kolorami. Bardzo na tak!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaka fajna pozytywna stylizacja. Śliczne buty. Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny ten sweter:) Choć rzeczywiście, garderoba typowo zimowa idzie coraz bardziej w odstawkę i zmieniają się nie tylko kolory, ale i materiały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweter i jakie kolory! Z żółtymi spodniami świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ładne cygaretki! Chętnie sama bym takie założyła :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...