poniedziałek, 1 maja 2017

Pora na majówkę.


Z pewnością każdy z Was odpoczywa w ten długi weekend, jeśli nie musi pracować, dlatego nie będę zanudzać długim wpisem. Jaki rodzaj odpoczynku od pracy i codziennych trosk wybierzecie, tego nie wiem. Ja stawiam na luz, ciszę i spokój. To dobry sposób na skołatane nerwy, nic lepiej ich nie koi jak przebywanie na łonie natury.


W takich klimatach jest dzisiejsza moja stylizacja. Prosta jeansowa kurtka ozdobiona przeze mnie naszywkami,(jest teraz bardziej na czasie)przepasana paskiem ,spodnie z dziurami i lniana torba a do tego espadryle z cekinami, które debiutują a tej stylizacji.

Życzę Wam dużo słońca, odpoczywanie i ładujcie akumulatory. Buziaki.

Kurtka - n/n
spodnie - Zara
torba - Axel Concept
espadryle - Vices



13 komentarzy:

  1. Świetna stylówka na majówkę Lusiuniu.
    Pogoda u mnie tak sobie, niby słońce ale chłodno.
    Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze.
    Były kłopoty z dodaniem komentarza ale już wszystko w porządku.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego wypoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Torebka i buty to świetny dodatek :-D koszula i spodnie: rewelacja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twój majówkowy zestaw:))jest ładny i wygodny:))))Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna , wygodna i niewymuszona stylizacja, bardzo podobają mi się Twoje buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ożywiłaś koszulę, modnie. Idealna stylóweczka na luz, torba też ładna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, zgrabnie i młodo wyglądasz!!! Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że zdecydowałaś się podkreślić talię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygodnie a jednocześnie ze smakiem. Super buty.
    Pozdrawiam Cię Lusiuniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoja wygodna wersja zestawu, świetne kolory, torba i espadryle są urocze. Modnie i świeżo. A spokoju i ciszy ciągle wypatruję, dzisiejsze czasy jakoś temu nie sprzyjają, sama majówka niestety minęła mi w domu, na wyjazd się nie zdecydowałam ze względu na nieciekawą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zestaw na majowe spacery! Jak nie leje:D
    Świetna ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw na spacery, bardzo mi się spodobały Twoje buty <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...