niedziela, 14 maja 2017

Hafty i miłość a może odwrotnie ;-)

Miłość lub jej brak. Tu nie ma winnych. Miłość, wbrew temu co się nam wciska do głów od dzieciństwa, nie jest na całe życie. Nie jest nieskończona, nie jest wieczna, nie jest też taka sama dla wszystkich. Niektórzy prżeżyli głębokie rozczarowanie odkryciem, że małżeństwo oferuje nieskończenie mniej, niż mieli nadzieję otrzymać...

A skoro o miłości mowa (taki unik i specjalne skierowanie myślenia na lżejszy temat) to ja odkryłam ją do haftu. Bluzka wręcz ludowa i na wieszaku Nie przykuła mojej uwagi. W przymierzalni obok mierzyła ją młoda, ładna dziewczyna i na niej mnie urzekła. Mam nadzieję, że na mnie też prezentuje się nieźle, chociaż wiem, że młode dziewczę wyglądało w niej o niebo lepiej ;-).

Bluzka - Zara
Spodnie. - Freesia
Torebka. - Ryło
Buty. - Vices




12 komentarzy:

  1. Wygląda na Tobie bardzo dobrze, niczego Ci w niej nie brakuje!
    Świetny pomysł na zestawienie jej z tymi butami, bo mają tę samą tonację kolorystyczną i wygląda to obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do haftów zawsze czułam miłość prawdziwą:))ślicznie wyglądasz w tej bluzce a i cała reszta gustownie dobrana:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej bluzce i świetnie dopasowałaś resztę! Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń
  4. hafty to ja uwielbiam:) piękną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie, promiennie! Czyżbyś się zakochała?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fankom haftow
    ale w tej bluzce sa tez fajne rekawy
    swietnie to robi sylwetce
    buty bomba

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, że z ta miłością różnie bywa...
    Co do bluzki, to jest piękna! Nie dziwię się, że się w niej zakochałaś:)) No i do butów pasuje! Nogi masz do nieba w nich i w tych portkach:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka super, świetnie kolor haftu zgrany z butami, które u Ciebie zawsze piękne.
    Z miłością to różnie bywa...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam hafty i pełno u mnie takich ciuchów w szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się nie dziwię, że przygarnęłaś bluzkę. Jest śliczna. Z butami super duet.
    No cóż, miłość ma wiele odcieni...
    Moc ciepłych pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ świetnie bluzka pasuje do kolorystyki butów. A buty same w sobie prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda wprost rewelacyjnie:) Też bardzo lubię hafty na tkaninach, choć jak sama próbowałam się kiedyś zabrać za wykonanie takiego, to okazało się, że to nie na moją cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...