czwartek, 29 czerwca 2017

Kolorowy koniec czerwca.


Za drugim razem powinno być łatwiej, tak przynajmniej mówią, ale to nieprawda. Ta sama adrenalina i te same emocje. Moje drugie dziecko skończyło studia, obroniło się i teraz mogę to już napisać oficjalnie, od dzisiaj jest magistrem filologii polskiej. A za tydzień czeka mnie kolejna doza emocji, bo moja córka będzie się bronić z logopedii. Dziękuję Bogu, że dał Jej siłę i mogła studiować dwa kierunki jednocześnie z zadowalającym wynikiem. Dostała już z uczelni propozycję "zrobienia" doktoratu z logopedii. Chwalę się? Tak!!!. Przecież nic tak nie cieszy jak osiągnięcia dzieci. To chyba takie oczywiste dla każdego rodzica.



W kąciku modowym debiutuje dzisiaj bluzka w hafty. Wisiała jedna jedyna w rozmiarze S...i o dziwo,? jest na mnie dobra!!!. Wydaje się to niemożliwe pomyślicie?...a jednak !!!. Jak to sieciówka potrafi zaskoczyć :P

Bluzka - Zara
Spodnie - opolski butik
torebka - Ryłko
buty - Marshall shoes

Na koniec muszę napisać, że ostatnie zdjęcie jest z serii " pozowanie na wesoło", bo dla mnie blog to taka właśnie zabawa.
Miłego tygodnia Kochani. Życzę Wam przyjemnej, ciepłej pogody.






17 komentarzy:

  1. Moc gratulacji dla Twojej Córki i dla Was rodziców także.
    Bluzeczka jest urocza. Pięknie Ci w tym zestawie. "Kupuję" go w całości.
    I masz rację, trzeba się chwalić i cieszyć sukcesami dzieci. Ja także jestem dumna z Mojej Córki i nadal chciałabym cieszyć się Jej sukcesami i szczęściem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie stylizacja;) piękną masz bluzkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to tylko trzeba się cieszyć jeśli ma się taką figurę, że S-ka pasuje :D
    Jest piękna, dobrze, że mogła pójść z Tobą do domu!

    Gratulacje dla córy!
    Niech korzysta z szansy i zdecyduje się na ten doktorat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się chwalić bo jest czym:)))gratuluję Twoim dzieciom i trzymam kciuki za Twoją córkę:)))bardzo ładnie wygladasz:)))bluzka super:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka. Świetnie w niej wyglądasz. Całość jest bardzo udana. Gratulacje dla córki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo ! Z tego co pamietam syn tez dwa kierunki skończył :) to jak nie masz sie chwalić !
    Stylizacja jest bardzo piękna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję osiągnięć córki,
    Co do stylizacji, to dla mnie super, świetnie wyglądasz w tych spodniach, które idealnie pasują do tej bluzki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Wam obu, trzeba się chwalić, jak jest czym, co do stylizacji, super wyglądasz, zmiana fryzury tez na duży plus, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla córki.
    Piękna bluzka, idealnie komponuje się z tymi spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny zestaw, zwłaszcza bluzka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowy i piękny Twój koniec miesiąca Lusiuniu.
    Piękna bluzka, z czerwonymi spodniami idealnie.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdolnych dzieci:) Uwielbiam połączenie czerwieni z bielą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jest czym, to trzeba się chwalić. Moje gratulacje! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz i podoba mi się Twoja fryzura:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!! Chwal się chwal dzieciakami! Matką jesteś i masz prawo:))
    A zestaw rewelacyjny!!! Piękna bluzka!!!!
    Buziole!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz:) bluzka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...