poniedziałek, 19 czerwca 2017

Muszyna i Ogrody Biblijne.


W podziękowaniu za rodzicielski trud dostaliśmy od naszego syna, w dniu jego ślubu, voucher na weekend w SPA. Z pośród proponowanych przez organizatorów miejsc wybraliśmy hotel Klimek w Muszynie. Można tam odpocząć i zrelaksować się. Na temat hotelu napiszę innym razem. Teraz kilka słów o Muszynie. Urokliwe i spokojne miejsce, bardzo klimatyczne. Sporo wędrowaliśmy po okolicy, wybierając łagodne trasy. To w końcu miał być wypoczynek a nie wyczyn :P. Szczególnie zachwyciły mnie Ogrody Biblijne. Pięknie skomponowana zieleń, dużo kwiatów. Dla osób wierzących to też ważne miejsce religijne. Skłania do zadumy i refleksji. W tych ogrodach zawarta jest historia obrazująca wydarzenia z Biblii.


Modowo to bez żadnej rewelacji. Podczas takich wycieczek stawiam na wygodę.
Nowością są tylko sandały kupione w CCC na wyprzedażach, reszta należy od dawna do mojej szafy.



9 komentarzy:

  1. Super prezent ! Fajne miejsce.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny wypad, trochę zazdroszczę ;P

    Elu - wyglądasz bardzo fajnie!
    NA wyjeździe najważniejszy jest luz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam, miejsce wydaje się być bardzo interesujące. Podczas podróżowania luz jest niezbędny, fajną masz koszulę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam do Muszyny w sumie nie tak daleko.Koleżanka była na tym weekendzie.
    Podoba mi sie koszulo-tunika. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i fajny prezent. Wyjazd na kilka dni zawsze dobrze robi.
    A modowo, to masz naprawdę fajną koszulę. Ja bym ją jeszcze widziała rozpiętą do białego podkoszulka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym powiedziała, że modowa super :-))) Koszula świetnie pasuje do spodni... I jest rewelacyjna sama w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wypad! Koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent od syna, z pewnością spędziłaś ten czas relaksująco :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. W Muszynie kiedyś byłam, ale wtedy nie było jeszcze tej atrakcji.
    Wpisuję na listę.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...