niedziela, 14 stycznia 2018

Gramy w zielone.

Przed nami 26 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To czy wspierać WOŚP czy nie – zostawiam każdemu do rozstrzygnięcia we własnym sercu czy sumieniu. Osobiście nie jestem miłośniczką Jerzego Owsiaka, ale też nie rozumiem hejtu, jaki zawsze w styczniu na niego spływa. Setki inkubatorów z serduszkiem WOŚP ratują życie wcześniaków w całej Polsce, podobnie jak inne urządzenia ofiarowane przez tę fundację. Nie trzeba WOŚP kochać, czy się nią zachwycać, ale warto o tym pomyśleć, nim się rozpocznie bezsensowne hejtowanie. Pana Jurka mogę lubić lub nie. Mogę go krytykować bądź nie. Mogę się śmiać lub nie. Ale dopóki nikt nie wymyślił lepszej i bardziej skutecznej formy pomocy w zakupach sprzętu medycznego dla polskich szpitali, to potępiać nie mogę.


Sweter oversize - niektórzy uważają, że optycznie dodaje kilogramów, Może coś w tym jest, ja jednak uważam, że chociaż jedno takie swetrzysko powinno się posiadać w swojej szafie. Dodatkowo skusił mnie kolorem i dlatego kupiłam go z nowej kolekcji Zary. Połączyłam go przewidywalnie, bo z jeansami. A ponieważ jest zimno to dodałam kożuszek-kamizelkę.
Debiut ma również beret, nakrycie głowy, które polubiłam od niedawna. Postanowiłam posunąć się o krok dalej i pokazać się Wam bez makijażu. W dobie sztucznych rzęs, botoksowych ust, doczepianych włosów i innych jeszcze zabiegów podobno upiększających mogę prezentować się nieciekawie. Zdaję sobie z tego sprawę. A jednak...zaryzykowałam.

Beret - Fama Kłobuck
sweter - Zara
jeansy - Zara
botki - Embis
torebka - Ryłko

8 komentarzy:

  1. Osobiście podziwiam Jurka Owsiaka. To co robi jest niesamowite.
    Sweterek ma piekny kolor. Tylko ta kamizelka go przytłumiła, rękawy się zmarszczyły. Bez kamizelki byłoby lepiej. Cudny beret !
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką soczystą zieleń!!! Wyglądasz przebojowo w tej stylizacji-świetne masz botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku wspieram Owsiaka ale też rozumiem tych którzy mają inne priorytety o ile nie hejtuą bez powodu tej świetnej akcji.
    Ja mam kilka swetrów w tym fasonie. Kolor super. Gdyby pod pachami kamizelka miała większe wycięcie sweter zaprezentowałby się w pełnej krasie, Co do beretki bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zielonym Wam bardzo dobrze:)))orkiestrę wspieram i podobnie jak Grażynka rozumiem tych co mają inne zdanie:)jednak odmienne zdanie a czysta złośliwość to różne rzeczy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka i torebka najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jurka Owsiaka cenie za prace jaka wykonuje kazdego roku . Jego pomoc dla sluzby zdrowia w Polsce jest nieoceniona .Znalazlas swietny sweter. Ja uwielbiam te duze swetry i najchetniej nosze je wlasnie z jeansami.Piekny kolor idealnie do Ciebie pasuje :))) A swoja droga jestes szczesciara bez grama makijazu tak wygladasz ?:))))))))))))))super .Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie rozumiem o co ludziom chodzi...Ich problem;)

    A stylówkę wymodziłaś superancką! Sweter jak świeża, wiosenna trawka:D

    I masz szczęście, bo super bez makijażu wyglądasz! Ja jak trup:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, soczysta zieleń i bardzo twarzowa. W berecie też Ci do twarzy.
    W ogóle nie zauważyłam, że nie masz makijażu, jest wszystko oki. :)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...