niedziela, 21 stycznia 2018

21 styczeń 2018.

Dziś obchodzimy Dzień Babci, a jutro - Dzień Dziadka. To dobry moment, aby zastanowić się nad tym co im zawdzięczamy.
Ja najwięcej wspomnień mam z dziadkiem od strony taty, bo często Go odwiedzaliśmy. Babcię Ewę, widziałam tylko raz, mieszkała w Krakowie i zmarła gdy byłam bardzo mała. Pluszowy zajączek to maskotka, która została mi jako wspomnienie z naszego spotkania. Babcię Paulinę i dziadka Kazika nie zdążyłam poznać, zmarli przed moim narodzeniem.
Dzień 21 stycznia to też święto wszystkich Agnieszek. Mam znajome o tym imieniu, mam koleżanki, moja synowa ma tak na imię, ale jest w moim sercu najważniejsza dla mnie Agnieszka, której wiele zawdzięczam. Jedyna Agnieszka, dla której w tym dniu należą się kwiaty. To moja Mama. Otrzymałam od niej w posagu coś cenniejszego niż pieniądze. Dała mi wrażliwość, poczucie humoru, siłę charakteru i wiarę dziecka w ludzi. I właśnie te wartości pomagają mi przetrwać w świecie w którym Jej już nie ma.

Babcie, Dziadkowie i Agnieszki - 100 lat, samych pięknych chwil Wam życzę.


A w kąciku modowym misiu. Wszyscy mają misie, mam i ja. Wiem, mówiłam, że nigdy, przenigdy go nie założę, Ale kobieta zmienną jest, promocje kuszą jak diabeł. I właśnie misiu- debiutuje dzisiaj na blogu. Nowością jest też t-shirt. Może lepiej pasowałby tutaj granatowy golf, bo bardziej skupiłby Waszą uwagę na futerku ale cóż ...skoro z misiem chciał się zaprzyjaźnić pies >P
Futerko -Zara
Spòdnica -Zara
T-shirt. -Candytm
Kozaki. -Embis
Torebka. -n/n


Miłego tygodnia Kochani, niech Was dobry humor nie opuszcza.


14 komentarzy:

  1. Świetny look. Bardzo mi się podoba. Wszystko super razem wygląda. Futerko nietypowe. Mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz a futerko jest genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety moich babć i dziadków nie ma już wśród nas ale chociaż mój synek mógł zadzwonić do swoich :) Oczywiście mam wiele pięknych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute look! Kissses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze mam Babcię i chyba byłam tą szczęściarą, która życie rozpoczynała z całym kompletem czyli dwie babcie, dwóch dziadków, a nawet miałam prababcię z którą przeżyłam pod jednym dachem od urodzenia 28 lat.
    Twój zestaw bardzo świeży i ciekawy kolorystycznie (granat i jasne odcienie super wyglądają razem z ciemnymi brązami). No i urzekły mnie też Twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam na drugie Agnieszka:-) Wyglądasz niesamowicie pięknie w tej stylizacji, zakochałam się w tym futerku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! Piękne futerko :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kuszą, kuszą, a jeszcze jak się "tylko" przymierzy, to już często pozamiatane:)) I dobrze, bo ładne futerko i ładnie wyglądasz, a poza tym futerka i futrzane kamizelki nadal na topie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wszystko skomponowałaś!!! Futrzaka i bluzki zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny futrzak, w całości wyglądasz pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusiuniu, masz śliczne futerko, pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam sie gdzie jest moj komentarz ?:( napisalam caly elaborat a tu nic ..... moze byl zbyt dlugi ? teraz bedzie krotko,ciesze sie,ze pokazalas look z futrem :) Jest swietnie z fantazja,w rewelacyjnej gamie kolorystycznej ..... rewelacja :) Buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne to futerko :)... i wszystko tak ładnie dopasowane :)!!!
    Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...