niedziela, 7 stycznia 2018

Zaczynamy 2018 rok .


Pierwszy tydzień nowego roku za nami. Z minionego roku zabrałam tylko te najlepsze chwile, które pozostaną cudownymi wspomnieniami. Z trudnych momentów wyciągnęłam lekcję na przyszłość. Najważniejsze to nie rozpamiętywać złych chwil. Pozytywne myślenie i odrobina fantazji to najlepszy antydepresant. W realnym świecie nie da się żyć zbyt długo. Przecież większą część życia spędzamy, śniąc, przede wszystkim na jawie.


Wieczór nie ma już monopolu na błysk. Złoto i srebro na stałe wpisują się w codzienną elegancję a nawet sportowy casual.
Moja dzisiejsza stylizacja jest właśnie w takim klimacie.


Spódnica - Butik Lola Kłobuck
sweter - Butik Fama Kłobuck
botki - Embis
Torebka - Vintage
kolczyki - Apart
wisiorek - n/n






6 komentarzy:

  1. Stylizacja mistrzowska:))ślicznie wyglądasz:))ja zakochałam się w bluzce i butach:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jaka cudna spódnica, cały zestaw bardzo kobiecy i super na imprezy!! :) Bardzo podobasz mi się w tym zestawie!!! Wspaniałego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilu,juz kilka razyCi pisalam ,ze masz idealna figure do kazdej stylizacji -nawet tej najtrudniejszej ! Tak jest wlasnie tym razem zlota spodnica mini jest bardzo wymagajaca a ty ogralas ja po mistrzowsku. Pokazalas,ze mpze byc kobieco,delikatnie i bardzo w trendach :) Brawo,podziwiam Renata.Usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica to prawdziwe cacko. Ciekawa faktura i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudownie wyglądasz :) Piękna spódnica :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...