środa, 28 lutego 2018

Gotowa na zimno.

Pierwszy numer polskiego Vogua już się dobrze sprzedał, świadczy o tym sporo upublicznionych zdjęć tego magazynu na instagramie i facebooku. Sama też mam go w posiadaniu , przeczytany przeze mnie od deski do deski. Nie wszystkie propozycje wpisują się w moją estetykę a niektóre z nich nie są na miarę mojego portfela. Mimo tego muszę przyznać, że Vogue inspiruje, pokazuje propozycje wielkich projektantów, gdzie my kobiety z małych miejscowości nie mamy okazji zaglądać do markowych sklepów. Są też propozycje sieciówek, gdzie można znaleźć alternatywę modnych ubrań dla klasy średniej. Świat się zmienia a wraz z nim zmienia się moda, to co kiedyś było bezguściem, dziś staje się hitem. Nie możemy bać się zmian. Pojawienie się polskiej edycji Vogua to znak , że wkraczamy na światową arenę mody.

Po dwóch tygodniach choroby powracam na bloga ze stylizacją stricte zimową. Debiutują trapery,(a już myślałam, że przyjdzie im czekać do następnej zimy) no i oczywiście sweter udziergany przeze mnie. Co prawda posłużył mi za szal i miał za zadanie dodać charakteru tej typowo zimowej stylizacji. Doświadczona niedogodnościami choroby zaczęłam się ciepło ubierać - lepiej późno niż wcale.
Korzystajcie z uroków zimy i ubierajcie się ciepło - tak radzi Wam - osłabiony i schorowany osobnik :P

buty - Feewear
kurtka - F4
czapka - F4
spodnie - Zara
sweter - handmade



7 komentarzy:

  1. świetna stylizacja;) idealna na te mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się bardzo pochorowałam:)))ślicznie wyglądasz:))sweter to dzieło sztuki:))magazynu niestety nie przeczytałam:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jedyna nie mam Voqua:D
    Ja się ciepło ubierała, a i tak w domu wylądowałam... Nie ma na to recepty;))
    Ale zestaw stworzyłas fajoski! Sweterek z pomponikami wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze jakie super kolorki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,oslabiony i schorowany osobniku :)))) Milo,ze wracasz do zdrowia :) Fajny zimowy look z fantazyjnym wykonczeniem w postaci swetra :) Jest super :) Buziaki Elu :)Renata

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look na chłodne dni :) Cudne buty :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zimowy zestaw, fajne buty :)) Vogua też kupiłam :))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...