środa, 13 czerwca 2018

Jak nie zwątpić w ...


"Grzechem nie jest, jak się powszechnie uważa, kłamstwo czy kradzież. Grzechem jest, kiedy człowiek, ledwie przejdzie przez życie człowieka, już zapomina o śladach, które tam zostawił".
To z książki "Milczenie". Jest w niej wiele mądrych słów, które zostają w głowie, ale mnie ten właśnie cytat utkwił szczególnie mocno. Bo, choć zabrzmi to naiwnie i absurdalnie, ludzie czasem nie chcą wiedzieć, że dla kogoś coś znaczą, że są potrzebni, że ich praca jest komuś potrzebna. Pojawiają się w życiu drugiego człowieka z nudów, egoizmu lub poczucia samotności bądź co gorsza z chęci czerpania korzyści. Potrzebują, by się do nich uśmiechnąć, podać dłoń, tak na zaś, gdyby było gorzej. A gdy mają lepiej to zwyczajnie odchodzą, a wtedy Ty, na pożegnanie, pokaż im w manifeście środkowy palec.

A w kąciku modowym swój debiut ma sukienka. Fason z podwyższoną talią i długością midi. Przyznam, że nie do końca w moich klimatach. Ale moda jest po to by się nią bawić i eksperymentować. Natomiast buty, to mój świadomy zakup. Nie ma to jak prawdziwa skóra. Torebkę już znacie, wiklina rządzi!!!
A w bonusie moja psinka, staruszka,która uwielbia zdjęcia.:P

Sukienka - Fama Kłobuck
buty - Ryłko
torebka - wintage

5 komentarzy:

  1. Elu, czy chodzi o Milczenie Jerzego Szczygła, bo jeśli tak, to jest tam fragment w tej książce o moje babci....A co do Twojej stylizacji, śliczne buty i bardzo twarzowa sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Marzenko, ja wzięłam ten cytat z książki "Milczenie" Shusaku Endo.

      Usuń
  2. No Kochana wyglądasz przepięknie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i pięknie w niej wyglądasz:)))psinka uroczy:)))jak chodzi o środkowy palec to mam wielką ochotę pokazać pewnej osobie:(((Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...