środa, 27 czerwca 2018

Nie bój się być słabym.

Powszechnie panujący "wyścig szczurów" dotyczy już prawie każdej dziedziny życia. Świat wymaga od nas perfekcyjności i siły. Przyznanie się do słabości stało się niemodne. Doba jednak nadal ma tylko 24 godziny i więcej nie da się z niej wycisnąć. Wieczny wyścig z czasem powoduje frustrację a jak dołożyć do tego osobiste kłopoty to już niedaleko do depresji. Tylko, że środki antydepresyjne uzależniają i koło się zamyka. Może warto sobie uzmysłowić, że człowiek nie jest robotem i nie zawsze chce mu się góry przenosić.
Lato, to chyba dobry moment na psychiczny detoks. Słoneczne poranki, posiłki na tarasie, gołe nogi, świeże owoce i warzywa, lekkie sandałki, kolorowe paznokcie...Przyszło przecież wyczekiwane lato, które w tym roku jest nader łaskawe. Daje nam więcej zapału, energii, optymizmu. Łatwiej jest wtedy nie myśleć o tym, że czas nadal goni. Nieważne, że my stoimy w miejscu.
Ja, pozwoliłam sobie, aby mój mózg wszedł na tryb "flow". Nie bójmy się być słabym, niedoskonałym, nieperfekcyjnym. Zapomnijmy się na chwilę.

W kąciku modowym ma swój debiut sukienka i nie tylko, bo koszyk i buty też są nowością w mojej szafie. Zaczęły się wyprzedaże, i przyznaję, kupiłam parę rzeczy. Ale bez szaleństw, są to zakupy w pełni kontrolowane i to jest zasługa blogowania, że nie kupuję już bezmyślnie.
Muszę jeszcze dodać, że ucieszył mnie imieninowy prezent od dzieci - pierścionek, który jest idealnym kompletem do kolczyków, które dostałam pod choinkę. I jak to mówi żartem moja córka - "blogerka musi mieć dobrą biżuterię". Te słowa to nie snobizm, ja po prostu mam dystans to tego mojego blogowania.

Sukienka - Reserved
buty - Ryłko
koszyk - Biedronka
zegarek - Elixa
bransoletki - Apart
pierścionek - Tous

6 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i dodatki super tu wyglądają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre słowa:))piękna sukienka:)))i bardzo ładnie wyglądasz:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy moment jest dobry aby przejść mały detoks tak jak i każdy czas jest dobry na okazywanie słabości ;-)
    Super klapki, świetny kosz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie pozdrawiam,podziwiam klase I szyk.Kłade wisienke na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna pozbierana stylizacja, co doświadczenie to doświadczenie.
    Pozdrawiam Cię i zapraszam Wszystkich na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...