czwartek, 5 lipca 2018

Życie to bal.

Mój mózg nadal pozostaje w trybie "flow", jednak to nie znaczy, że nie myślę. Myślę!!!. Staram się tylko znaleźć równowagę pomiędzy ciałem a umysłem. Nie ćwiczę jogi , chociaż to przyniosłoby korzyść mojemu ciału. Szczerze, to jestem za leniwa na podjęcie trudu takich ćwiczeń , bo to wymaga gibkości ciała a ja już....no cóż? Jest jak jest i lepiej raczej nie będzie.
Siedząc leniwie na tarasie myślałam ostatnio o życiu, tak po prostu ogólnie o przemijaniu. Mamy tyle pretensji do losu o niespełnione marzenia o różne mniej lub bardziej ważne sprawy. A może warto podziękować losowi za to wszystko; za sukcesy, za miłość, za śmiech ale i też za porażki, płacz i rozczarowanie. Podziękować za życie, że mamy szansę przeżyć to wszystko.
Wciągnij głęboko powietrze. Czujesz? jak pachnie? To jest życie!!!. Każda sekunda ma sens. Nie marudź, że masz za dużo w talii a za mało w biodrach, że masz za krótkie nogi czy grube uda. Ciesz się każdą sekundą swojego życia i pomyśl o tych, którym ta szansa została odebrana.

W kąciku modowym swój debiut mają łupy wyprzedażowe z Zary : spódnica i bluzka. Spódnica jest z drobnych białych cekinów. Piszę to, bo na zdjęciu nie widać tego.
Spódnica - Zara
bluzka - Zara
kolczyki - Zara
buty - Vices
zegarek - Guess
torebka - n\n








5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz. Kolczyki pięknie podkreślają zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już co nieco złowiłam na wyprzedaży ale czekam na jeszcze większe obnizki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz fantastycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, bo tak jest w życiu, że ciągle na coś czekamy, że stanie się samo, a samo nic się nie stanie. Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Dopiero jak sobie to uświadomimy, zaczynamy je zmieniać i realizować. Nawet kiedy na początku nie wierzymy w to, po jakimś czasie zauważamy, że to my, tworzymy nasze życie. A stylizacja super, lubię i ja łupy wyprzedażowe, to cała przyjemność polować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...