niedziela, 22 lipca 2018

cecha czy wada.

Naiwność i łatwowierność to bardzo często konsekwencja dobrego serca i wiary w dobre intencje innych ludzi. Przez to, że sami staramy się być w porządku wobec otoczenia, nie zdajemy sobie sprawy z tego, że zamiary innych mogą być zupełnie inne. To właśnie sprawia, że możemy stać się ofiarą czyjejś manipulacji. Czemu o tym piszę w niedzielny wieczór? Otóż, ostatnio obserwuję ludzi, może nie tylko ostatnio - zawsze to lubiłam. I co widzę?. Niestety, zauważam ludzi, którzy pod maską uśmiechniętej i troskliwej osoby manipulują ludźmi bez najmniejszego mrugnięcia okiem, tylko po to, by osiągnąć swój cel. Przyznam się Wam, że ja też jestem naiwna i ciągle ufam ludziom, przez co niejednokrotnie dostawałam po dupie. Ale ostatnio stałam się jak stary miś, który na sztuczny miód nabierze się tylko raz. Nie obwiniam się i nie tłumaczę ze swoją łatwowierność, ja po prostu zaczęłam wyciągać wnioski na przyszłość.

W kąciku modowym jestem w kolorze sky-blue. Idealnie komponuje się z latem i kolorem nieba. Ja też go lubię. Spódnica i t-shirt to moje nowości. Asymetria nadal na topie.

spódnica - Candytm.pl
t-shirt - gift
buty - Baldowski
torebka - n/n
kolczyki - Kolczykowo Kłobuck
bransoletki - Rossmann

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie falbaniaste spódnice :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz:) sama chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz :) Spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo mi się takie kiecki podobają!!! I do tego bluzki z nadrukami jak najbardziej!
    Ela. powiem Ci, że też do tych naiwnych należę...
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...