niedziela, 29 lipca 2018

Wakacje.


Kiedy Wy będziecie czytać mój post, ja w tym czasie będę się budzić w świetle mazurskiego słońca. Pić aromatyczną herbatę o poranku, słuchać cykad, patrzeć w błękitne niebo. Płynąć po jeziorze i słuchać żeglarskich szantów. Wieczorem przy lampce wina będę odpoczywać i cieszyć się pieknymi widokami. Może tak być, A może być całkiem inaczej. Będzie padało i będę w kaloszach stać nad brzegiem jeziora. W Polsce trudno przewidzieć pogodę, jednak wybrałam ten pobyt świadomie. Nigdy nie byłam na Mazurach. A podobno jest tam pięknie. Walizka bedzie cieższa, bo i trzeba być gotowym na psikusy pogody. Jednak bez wzgledu na aurę i tak będę żałować, że lato jest takie krótkie.

Stylizacja adekwatna do letniego klimatu.Sukienka i sandały mają swój debiut.
Moda na turbany to też dobry pomysł na lato.Nie tylko chroni głowę przed słońcem ale też dodaje uroku.

sandały - Jezzi
sukienka - butik Fashion Kłobuck
koszyk - Biedronka
bransoletki - Rossmann
kolczyki - Kolczykowo Kłobuck

4 komentarze:

  1. Widzę że do wakacji już gotowa:))Pozdrawiam serdecznie i miłego wypoczynku życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusiuniu, udanych i słonecznych wakacji Ci życzę.
    Omotanie na włosach - super!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...