niedziela, 18 sierpnia 2019

Moc kwiatów.


Zrobiłam sobie przerwę w blogowaniu. Myślałam nawet o zakończeniu tej mojej przygody. Nigdy nie byłam rasową blogerka, na modę patrzyłam swoimi oczami. Trendy, owszem - śledzę, ale wybieram tylko to, co pasuje do mnie. Dzisiaj ludzie są bardzo wrażliwi na to jak wyglądają: czy są szczupli,czy mają gładką skórę, czy są atrakcyjni. Boimy się tak naprawdę tego, że ktoś zobaczy jak bardzo jesteśmy niedoskonali. Ja nie retuszuję swoich zdjęć. Tak - przytyłam ostatnio, lat też mi przybyło. Nie dajmy się zwariować zdjęciom profesjonalnych modelek. One też nie wyglądają tak, jak na okładkach gazet. W sumie możemy zrobić sobie liposukcję na cellulit, ale nie ma botoksu dla duszy. Ja wakacje przeznaczyłam na detoks i to nie tylko od mody ale także od wszystkich moich "ciężkich myśli". Stylu już nie zmienię, jest jaki jest, ale mój. Natomiast nastawienie do życia zmienić można, a czasami nawet należy. Ja próbuję znaleźć w sobie wesołą, beztroską dziewczynkę. Nie chcę dzielić życia na zdarzenia dobre oraz te z naszego egocentrycznego punktu widzenia złe, bo z perspektywy czasu, to co nam się w życiu przydarza, jest potrzebne do rozwoju i zrozumienia, o co chodzi. Ne żałujmy tego co minęło, nadchodzący czas też może być cudowny, już z innymi ludźmi, w innej scenerii...NOWY!!!

Tytuł dzisiejszego postu dotyczy sukienki, za którą dziękuję polskiej firmie Hiara. Jest pięknie wykończona, każda falbana jest na końcu usztywniona, co powoduje, że się ładnie układa. Print kwiatowy - bardzo na czasie tego lata. Do tego torebka-koszyk i słomkowy kapelusz. I można wyruszać na podbój lata.
Kochani- traktujcie modę mniej poważnie, bawcie się nią - mówię Wam to ja - wiecznie eksperymentująca dojrzała nastolatka hihih.

Sukienka - Hiara
torebka - H&M
kapelusz - H&M
okulary - Wes
buty - Ryłko
naszyjnik - Kolczykowo Kłobuck

4 komentarze:

  1. Elu piękna sukienka, i bardzo mądre słowa. Czasami mam przesyt bombardowania mnie modą, uwielbiam ją, ale we wszystkim potrzebuję umiaru i dystansu. Nie raz nie chce mi się wejść na fb, bo czuję przesyt. Bardzo ładnie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu doskonale Cię rozumiem. Zajmuję się modą, ale sama za nią ślepo nie podążam. Czasami robię sobie reset, tak jak teraz i większość czasu przeznaczam na podróże.
    Sukienka jest piękna a Ty wyglądasz w niej mega kobieco :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i piękna Ty w niej:))
    Też czasami potrzebuję oddechu... Nawet od mody;)
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka a za modą wszyscy podążamy ale nie wszystko jest dla nas idealne dlatego że mamy rożne preferencje naszej figury

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...