poniedziałek, 16 września 2019

Z kropką w roli głównej.


P.H.Reynolds napisał książkę pt. "Kropka" - opowiada własnie o kropce, która diametralnie zmieniła świat małej dziewczynki. Ta niewielka kropka zapoczątkowała na całym świecie święto Dot Day. Obchodzimy go 15 września - jest to dzień kreatywności, talentu i odwagi w pokonywaniu trudności. Niektóre dzieci nie wierzą w siebie i potrzebują wsparcia. Warto czasami się zatrzymać i na moment pochylić nad dziećmi, aby wspólnie tworzyć kropkowe dzieła i inspirować do odkrywania talentów. Wiara we własne możliwości - to posag w dorosłe życie.

Dzisiaj w swojej stylizacji jestem taką dziewczynką Vashti, która pełna niepewności stworzyła kiedyś bloga. I dziś chce Wam powiedzieć, że było warto!!, przede wszystkim dla siebie, ale też i dla innych kobiet podobnych do mnie. Nie odkryłam w sobie żadnego talentu, ale stałam się bardziej odważna i pewna siebie. Pozbądźmy się niepotrzebnego poczucia winy, że coś nam nie wyjdzie, że nie wypada. Kropkujmy swój świat....i choć nie zawsze będzie kolorowo to...niech na niebie stanie tęcza malowana twoją kredką.

Nie bez kozery debiutuje dzisiaj sukienka w kropki- z nowej kolekcji Zary. Biała jeansowa kurtka idealna na chłodniejsze już dni i białe botki ( nie każdy je lubi)- wiem!!! Biało- srebrna torebka jako dodatek i jestem gotowa witać nieśmiało skradającą się jesień. Buziaki!!!!

Sukienka - Zara
kurtka - Zara
buty - Kazar
torebka - Tkmaxx
spinka - Kolczykowo Kłobuck



4 komentarze:

  1. Elu, jak zgrabnie i ładnie, masz super nogi. Botki modne fiu, fiu, super

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki bardzo lubię:))))Ty w swojej sukience wyglądasz ślicznie:)))i jak zawsze mądre słowa piszesz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie!!! Kropki są zawsze na topie :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...