niedziela, 29 stycznia 2023

Pauza jest częścią rytmu.

  " Kochaj to co już masz, zanim życie nauczy cię kochać to co straciłeś." /S.Żukowski/

Styczeń to miesiąc, który warto celebrować. Długo mnie tu nie było. Dałam sobie czas na nieśpieszne otwarcie roku. 2023 rozkręca się powoli i bardzo spokojnie. Zaczynam lubić tę zimową stagnację. Jestem wdzięczna za każdy dzień, który nie jest wcale tak oczywisty a w natłoku spraw ciągle o tym zapominamy. Doceniam  chwile spokoju przed pędem dnia codziennego. Jestem wdzięczna za przestrzeń , za przyrodę, za zachody i wschody słońca, za uśmiech drugiej osoby, za radości, bezcenne rozmowy, za magiczne chwile, które zapadają na zawsze  w pamięć ale też za wszystkie trudne doświadczenia. Doceniam to co posiadam . Bardzo mocno skorygowałam swoje myśli. Najważniejsze to nikomu nie szkodzić a patrząc w lustro - lubić siebie. Polecam Wam ten stan. Czy jestem szczęśliwa - tak!!!,  spełniona - tak!!! I jeszcze na coś czekam... Niczego więcej nie zdradzę. Milczenie i cisza to czasami najlepszy przekaz. Nowy Rok to zawsze nadzieja. Niech tak będzie!!!

Dzisiaj sporo nowości.  Cieplutkie śniegowce z DeeZee, Kożuszek - Zara, leginsy - Guess, torebka - Kazar, czapka - Bizuu oraz sweter, który już był na blogu od Violi Piekut, skarpetki H&M i kolczyki z Mango.










 

1 komentarz:

  1. Fajna stylóweczka, kożuszek typu biker, to teraz hicor. A co do przemyśleń, masz rację, czasami warto swoje myśli zachować dla siebie, działać i cieszyć się chwilą

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...