wtorek, 21 lutego 2023

Luty 2023

" Życie jest krótkie, ale w nim mieści się tyle możliwości. Trzeba tylko umieć z nich korzystać i cieszyć się  każdą chwilą"

Czas tak szybko płynie. Dni mijają.  Życie toczy się i układa. Czasami mam wrażenie, że lepiej jest mu się po prostu przyglądać, brać to co daje, delikatnie modyfikując mu kurs. Odpoczywam... Powinniśmy często dawać sobie ten komfort bycia sam na sam ze swoimi myślami. Taka medytacja uspokaja, uwalnia od złości. To czas , kiedy nasza dusza oddycha w rytm serca a umysł odpoczywa. Kiedy pozwolimy sobie na ten komfort zrozumienia samych siebie, zrozumiemy, że wiele rzeczy, które były problemami, stworzyliśmy sami w swojej głowie. Każdy z nas chciałby zmienić coś w swoim życiu - tak, żeby jego świat był chociaż odrobinę lepszy. Zamiast narzekać, może trzeba zacząć zmianę  samego siebie. I faktem jest, że dając dobry przykład innym sprawiamy, że wszystko nagle zmienia się wokół nas. Jesteśmy uzależnienie od poszukiwania emocjonalnych zdarzeń i pięknych chwil, którymi staramy się wypełnić nasze życie. A tymczasem "piękne chwile" mogą przydarzyć się zupełnie nieoczekiwanie w miejscu które, inni mogą nazwać rutyną. Nie przegapmy ich...

Moja stylizacja jest jeszcze zimowa, ale ja już czekam na wiosnę i mam wrażenie , że już widzę jak świat się przygotowuje - bardzo subtelnie. Jestem realistką i wiem, że na tę prawdziwą wiosnę muszę jeszcze poczekać, ale dzień jest wyraźnie dłuższy. A tymczasem jeszcze zimowo. Futerko - Zara, kozaki - Zara, torebka - Tous, dzianinowa spódnica - Mango, czapka - czapkiuli.pl,  ażurowy sweter -butikMoka. Biżuteria w tej stylizacji jest od Anki krystyniak. Naszyjnik Lunula - to sierp księżyca  Luny- kobiecej energii. Jest symbolem kobiecej siły.  Bransoletka z aniołem  z doplecionym zielonym onyksem - ma chronić przed  toksycznymi osobami i relacjami. Wierzycie w  moc talizmanów?

 











 

1 komentarz:

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...