czwartek, 27 grudnia 2012

Świąteczne :)

Moje święta są mieszanką śmiechu, radości i smutku. Jestem z moją rodziną i tęsknię za tymi, których już nie ma. Lubię mój dom pachnący choinką i lubię zapach pieczonego ciasta, lubię chaos jaki wprowadzają w domu moje dorosłe dzieci. Kiedy kończy się Wigilia zaczyna się czas dla moich myśli, uciekam na kilka chwil w moją "samotnię", potrzebuję tego czasu, tego smutku, tych kilku łez. A potem wracam do teraźniejszości, do prezentów pod choinką.
Moje chłopaki
Nie może zabraknąc w moim poście świątecznym Kingi-mojej córki:)

18 komentarzy:

  1. Witaj! Zaglądam z rewizytą i jestem pod wrażeniem.
    Miło mi Cię poznać. Mam nadzieję a dalsze kontakty. Pozdrawiam serdecznie.
    PS
    Sukienka boska, a choinka? Choinka - bajeczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba Ci się mój blog. Ja też chętnie do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  2. Ale u Ciebie jest ładnie, świątecznie i miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie światecznie wyglądacie. Zazdroszczę takiej dużej, ślicznej choinki, ja musiałam zadowolić się malutką. Córka piekna panna, choć ciągle ma w sobie coś z dziecka. Pamiętam, że Twoje święta to nie tylko radość, ale wspomnienie kogoś bliskiego, kto wtedy odszedł... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aga moja córka jest już dużą panną ale sporo ma jeszcze z dziecka:) Oby jak najdłużej>

      Usuń
  4. Witaj! Pięknie napisałaś, to prawda: czas Świąt to również chwila zadumy... Bardzo spodobał nam się Twój blog i postanawiamy dodać go do naszej listy czytelniczej :-)Świąteczny zestaw również nam się spodobał, dobrze Ci w tym fasonie sukienki: KLASA! Pozdrawiamy, Lucy & Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dodanie mnie do Waszego grona znajomych.

      Usuń
  5. jaka śliczna choinka :)))) i TY cudnie wyglądałaś- z chęcią wskoczyłabym w tą sukieneczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna rodzina i choinka
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny świąteczny klimat, fajna rodzina, a Ty pięknie wyglądałaś! Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania kosmetyki The Body Shop. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. you look amazing!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka. Lubię to połączenie bieli z czernią szyi. Bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wyglądałaś!elegancko i modnie!Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądałaś :)
    A córka też ma fajny styl :)
    Także efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wszystkim za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna ta biała sukienka :) Córka też bardzo fajnie wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 zdj. magiczne ;-)
    Uwielbiam święta bożonarodzeniowe ... ;-)))
    Córka ma świetny styl ...
    znowu bym się pokusiła o taki zestaw ...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...