niedziela, 27 grudnia 2015

Poświątecznie:-)


"Doceniaj małe szczęścia w życiu.
Któregoś dnia się przekonasz,
że były to wielkie szczęścia"


Od dawna nie były tak spokojne i ustabilizowane, bez przykrych niespodzianek i rozczarowań, prawdziwe rodzinne święta. Oczywiście nie obyło się bez odwiedzenia grobów, tęsknota za tymi, których już nie ma została wpisana w moje serce już na zawsze.

Stylizacja z pierwszego dnia:

Sukienka - n/n ( dziękuję Lila- i wszystko jasne)
kolczyki - By Dziubeka
buty - Viktoria Delef




Drugi dzień był mniej kameralny, chociaż moja stylizacja ze srebrnymi spodniami przeczy jakby temu:P
Towarzyszy mi mój osobisty fotograf, który razem ze mną dobrze się bawi podczas tych sesji:P

spodnie - n/n
bluzka - Fama Kłobuck
buty - Viktoria Delf




Do naszej rodziny dołączyła Agnieszka, to narzeczona mojego syna. Myślę, że czas świąt jest odpowiednią okazją, aby przedstawić ją na moim blogu.



Brakuje mojego męża. No i z tym mam spory problem, bo skutecznie zasłaniał się przed obiektywem aparatu i kiedy udało mi się Go uchwycić to zdjął już koszulę i założył t-shirt. Ma więc co chciał, takie upubliczniam.



A pod choinką czekał na mnie prezent: Kazar
Torebek nigdy dość, jak mawia każda prawdziwa kobieta.



Pozdrawiam ciepło i....do następnego postu.

27 komentarzy:

  1. Lusiuniu, już zawsze będziemy wspominać bliskich...
    A Wasze święta cudne, bo rodzinne. Pięknie się prezentujecie, emanujecie radością i ciepłem. :)
    Sukienka z 1 zestawu śliczna. Zgrabniście w niej wyglądasz.
    Córka pięknieje z roku na rok, syn - przystojny, że hej i ma bardzo uroczą narzeczoną. A mężowie, już tak mają. Mój M. podczas wyjazdów chętnie pozuje, ale poza już mniej... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze moje szybkie spojrzenie na zdjęcie Męża i myślę: o, polewa sobie, bo na trzeźwo zdjęć nie zniesie ;P
    A potem patrzę - nie, nie pije: spożywa ;P

    Pięknie wyglądałaś, ślicznie się prezentujesz, kiedy się uśmiechasz!
    I ta stylizacja z drugiego dnia świetna: z pazurem, z seksapilem!

    Wasza rodzina jest bardzo sympatyczna - sprawiacie wrażenie cudownych, radosnych ludzi!

    P.S. ja też zawsze w Święta odwiedzam groby bliskich :)
    P.S. (2) Torba zacna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, eleganckie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. you look fantastic in both outfits! happy holidays!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  5. obie stylizacje cudowne:) świetna zdjęcia z całą rodziną:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, rodzinna atmosfera, ja też ściskam mocno i ślę serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w obu zestawach, jednak w sukience bardziej ponętnie bo pokazujesz swoje zgrabne nogi:-) Udanej zabawy Sylwestrowej, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka i kolczyki :) Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebek tak jak i butów nigdy dość:D
    A stylki miałaś świetne! Obie mogłabym spokojnie założyć:))
    Takiego fotografa jak Twoja córa, to Ci zazdroszczę... Co ten mój mąż się najęczy przy cykaniu;))

    A nowa córa śliczna! Ładna z nich para:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pieknie i rodzinnie! bardzo podobaja mi sie twoje czolenka , no i piekna z was rodzinka :) urocze zdjecia w sypialni z corka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Srebrne portki są genialne, od razu wpadły mi w oko:-) Byłyby świetne do klubu bo szykuje mi się takie wyjście w karnawale:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oba zestawy super
    piękna sukienka
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Święta się udały:)
    Pięknie wyglądałaś, obie stylizacje świetne, a te srebrne spodnie - rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Srebrne spodnie to już takie sylwestrowe, ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Srebrne spodnie to już takie sylwestrowe, ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka świetna ale drugi zestaw...genialny !!! Srebrne spodnie, super ! Jeszcze nie mam ! Bluzka cudowna. Ale byłaś grzeczna !!!
    Wszystkiego Naj w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna sukienka i zdjęcia, życzę szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne stylizacje !! W pierwszej widzę, jakie masz świetne nogi kochana <3 Sliczna sukienka <3 Srebrne spodnie genialne !! Bardzo stylowo, podoba mi się wszystko :***

    Świetna rodzinka, fajnie, że dzielisz się z nami swoimi bliskimi również :)
    Kochana bardzo Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiłe słowa <3

    Buziaki :***
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga stylizacja <3 Rewelacja! I zgadzam się w 100% ze słowami, że torebek nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka Lusiuniu - wow! Świetnie się prezentowałaś w święta.
    Też odwiedzam groby i myślę o tych co odeszli. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło poznać Twoją rodzinę:)))pięknie wyglądałaś w ten świąteczny czas:))prezent rewelacja:)))Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Happy New year!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/new-year-new-life.html

    OdpowiedzUsuń
  23. A czy Kinga też ma bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne stylizacje i kolczyki śliczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...