niedziela, 20 grudnia 2015

Magia Świąt.

Wczoraj razem z Kingą ubrałam choinkę, w tym roku jest w kolorach bieli i srebra, pozostała mi jeszcze do ogarnięcia sferę kulinarną ,ale mam nadzieję, że i z tym zdążę. Prezenty już kupiłam dla moich bliskich, więc bieganie po sklepach mam już za sobą.
Boże Narodzenie to radosne święto, przecież Bóg się rodzi i trzeba się radować. Jednak ja pamiętam inne Boże Narodzenie, kiedy szłam pustą ulicą w kapturze zaciągniętym głęboko na głowę , kiedy Bóg się rodził Ona odchodziła. Od tamtej pory już nie umiem się tak szczerze radować. Nie powiem, że nie świętuję, niby jest jak dawniej, są prezenty pod choinką, kolędy i śmiechy ale kiedy nikt nie widzi, wtedy przytulam się do szyby, moja twarz wilgotnieje od zimnego okna a może to okno wilgotnieje od moich łez? To pytanie retoryczne, z pewnością wielu z Was rozumie o czym piszę, prawdą jest,że tęsknię w tym dniu szczególnie mocno.

W dzisiejszym poście zapraszam Was ze świąteczną wizytą do mojego domu, następny wpis będzie już po świętach, chociaż nie zabraknie w nim świątecznego klimatu, to obiecuję:-)
Pozwólcie więc, że złożę Wam życzenia bożonarodzeniowe ... niech będą rodzinne, spokojne, pełne prezentów i magii a przede wszystkim, aby były zdrowe. Niech biały opłatek zażegna konflikty, niech nikt w tym dniu nie będzie sam.


Stylizacja dzisiejsza :

bluzka - Orsay (kupiona na wyprzedażach letnich, ale na blogu po raz pierwszy)
Spódnica - Zara ( to nowość na blogu i w mojej szafie)
buty - Embis ( były już we wrześniowej stylizacji)
torebka - Zara (debiutowała w poprzednim poście)





widziane z bliska


22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) Nastrój świąteczny przepiękny.
    Wesołych Świat !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusiuniu, doskonale Cię rozumiem. Teraz także drżę o zdrowie ukochanych osób.
    Ślicznie się prezentujesz.
    Życzę Tobie i Twoim bliskim świąt pełnych spokoju, radości i obfitych w łaski Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nogi trzeba koniecznie pokazywać!!! Baardzo zgrabna jesteś!!!
    Świetny zestaw! Energetyczny! W czerwieni bardzo Ci do twarzy!
    Szpilki świetne także!

    Hm... to właśnie te dni, gdy się równocześnie radujemy i smucimy...
    Spokojnych i zdrowych świat Elu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale rozumiem to, co czujesz w takich momentach, tę pustkę - ja tak zawsze tęsknię za babcią.
    Bo to z nią mi się przede wszystkim wszelkie Święta kojarzą - te będą już trzecimi bez niej.
    Nie wiem, kiedy to zleciało.
    A ja chyba z roku na rok tęsknię mocniej.

    I to jest tęsknota z gruntu tych nieutuluonych, niestety.

    No słuchaj, moje nogi moimi, ale Twoje są przepyszne - chciałabym uchować swoje w takim stanie mając kiedyś tyle lat, co Ty.
    A nie jest o to łatwo przecież ;)

    I bluzkę - bluzkę masz piękną!

    Elu, zdrowia i radości dla Ciebie i całej Twojej rodziny pod te Święta!
    Buziakuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świąteczna sesja, świetna bluzka, bardzo pasuje do Ciebie taka czerwień. Wszystkiego dobrego życzę.
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, masz figurę modelki!!! To jest mój ulubiony zestaw kolorystyczny. Spódniczka ma fajny , niebanalny krój. Masz pięknie ubraną choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie i bardzo odświętnie:)))zakochałam się w Twoich butach:)))Pozdrawiam Serdecznie i Wspaniałych i Zdrowych Świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Pięknie wyglądasz i masz bardzo zgrabne nogi! Zestaw idealny na święta, a kolor bluzki - śliczny!
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, świąteczny zestaw.

    Wesołych, pełnych rodzinnej atmosfery i zdrowych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny zestaw:-), taki energetyczny. Najbardziej podoba mi się spódniczka, ma ciekawe przeszycia w postaci fałd z przodu. To czyni ją ciekawszą:-), chyba muszę pomyśleć aby w niedalekiej przyszłości też coś takiego wykombinować na maszynie:-). Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny optymistyczny zestaw (kolor bluzki), spódnica ma fajny fason. Pięknie wyglądasz, masz zgrabną figurę no i oczywiście choinka cudna.
    Wszystkiego dobrego na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla ciebie również pogodnych i radosnych chwil. Niech miłe wspomnienia towarzyszą Ci przez ten czas .

    OdpowiedzUsuń
  13. Elunia, takie nasze ludzkie losy, ktos sie rodzi, ktos umiera.... W tym drugim przypadku my zyjacy wciaz pamietam, myslimy i oplakujemy najblizszych co odeszli...
    Ale swiat jest tak urzadzony, ze dla rownowagi mamy dane przezywac takze te piekne, radosne, niosace nadzieje zdarzenia! Jak Boze narodziny na przyklad... Swietuj wiec w zdrowiu i spokoju serca. Przytulam Cie mocno i sle moc swiatecznych zyczen! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i zapomnialam dodac, ze w3ygladasz olsniewajco!!! Figury moze pozazdroscic Ci niejedna nastolatka:) Choineczka tez prezentuje sie bardzo elegancko;)

      Usuń
  14. ladna choinka, bardzo wywazona
    za to twoja propozycja mega energetyczna
    , a nogi to masz ze hohohhoo cudowna dlugosc spodnicy odslaniajaca jeden z twoich najwiekszych atutow

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ślicznie, świątecznie i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. so polished and elegant! You look absolutely perfect!!!!
    very feminine and elegant.
    Amazing blouse, skirt and heels.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Elu w pon. byłam znowu w miejscu, gdzie korytarz nie napawa optymizmem, ale pan portier słuchał radia, i leciały w nim amerykańskie, świąteczne piosenki. I tak mi się jakoś zmieszało - alegoria radość i smutek pod jednym stoją dachem.

    Wyglądasz przepięknie, ja też mam czerwona bluzeczkę z Orsay, którą jak kupiłam kiedyś na wyprzedaży we wrześniu, to ubrałam dopiero w tm roku w lipcu, więc i tak szybko!! :)

    To moja ostatnia wizyta na ulubionych blogach w tym roku, dlatego życzę Wesołych Świąt i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w tej czerwonej bluzce.Życzę Wesołych Świąt i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz Lusiuniu, szpilki cudo...
    Piękna choinka. Radosnego świętowania...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo promiennie i swiatecznie wygladasz! cudnie Elu, tak lagodnie...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...