niedziela, 13 grudnia 2015

Przedświąteczny czas

Idą Święta,za chwilę wpadniemy w szał przedświątecznych zakupów. Sama rozemocjonowana biegam po sklepach wybierając dekoracje do domu, prezenty dla bliskich, ozdoby choinkowe. W tym roku moja choinka nie będzie zielono-złota tylko srebrno-biała, taka mi się zamarzyła.
Cofam się pamięcią wstecz i trochę mi szkoda, że nie będzie taka jaką pamiętam z dzieciństwa. Żywa, przyniesiona przez tatę prosto z lasu, ozdobiona własnoręcznie wykonanymi łańcuchami z kolorowej bibuły, że nie będą wisiały na niej długie cukierki w błyszczących papierkach. Nie ma już tej tajemniczości i magii. Zabiegani szukamy gotowych i bardziej dostojnych dekoracji.
Takie są realia czasu w którym przyszło nam żyć.

Peleryna - n/n
koszula - Stradivarius
leginsy - Zara
kozaki - Embis
torebka - Zara
Moja dzisiejsza stylizacja jest idealna na deszczową i wietrzną pogodę. Za leginsami nie przepadam, chyba, że do ćwiczeń, jednak te, które przymierzyłam w Zarze bardzo mi się spodobały. Mają wysoki stan, fajnie ukrywają zbędne krągłości dlatego stały się moją własnością. Nie jestem też zwolennikiem noszenia ich z krótkimi rzeczami, ale są z nieprześwitującego materiału i pozwoliłam sobie zaprezentować je w ten właśnie sposób. Nowością jest też torebka, która może być kopertówką po odpięciu łańcuszka. Pelerynę "wygrzebałam" z dna swojej szafy i oto jestem, życząc Wam spokojnego okresu przedświątecznego. Uważajcie na drogach, zwolnijcie tempo, święta i tak nadejdą w swoim czasie.
Buziaki:-)



Widziane z bliska:


25 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka tego zestawu. Ta butelkowa zieleń rewelacyjnie współgra z rudością torebki.

    PS. Świetna figura:).

    OdpowiedzUsuń
  2. No po prostu rewelacja. Legginsy śmiało zakładaj bo nogi masz zgrabne jak mało kto :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peleryna wymiata ! Co do leginsów i Twoich nóg podpisuję sie pod tym co napisała Nieco Starsza Dziewczyna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peleryna wymiata ! Co do leginsów i Twoich nóg podpisuję sie pod tym co napisała Nieco Starsza Dziewczyna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jaka piękna pelerynka! wspaniały ma kolor <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, jakie krągłości, przecież z Ciebie szczupła kobietka!
    Gdzie Ty je niby masz ;P?

    No i widzisz - dziś pisałam, że żadnych poncz i peleryn więcej, a jak patrzę na tę Twoją, to już mnie korci, żeby taką sobie sprawić!
    Jesteście złe i niedobre! ;P

    P.S. Moi "dzieciaci" znajomi robią sami z dziećmi ozdoby na choinkę, także chyba ta tradycja ma się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały zestaw bardzo mi się podoba;) super masz tą pelerynę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your outfit! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta pelerynka, ma piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Noś te legginsy koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękna dwurzędówka w stylu militarnym!!!Z dna szafy,? Przecież to hit sezonu :)! Zazdroszczę:)

    Fotograf też chciał białą choinkę, a się rozmyślił i przyniósł po zieloną ;)No cóż, nie tylko kobieta zmienną jest :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Te legginsy to takie troche nie-legginsy, raczej wygldaja jak dopasowane mocno "rurki".. Z Twoja figura na takie portki mozesz sobie spokojnie pozwolic!!! A to ponczo masz po prostu boskie - zazdroszcze!
    Dzieki za przedswiateczne zyczenia - wzajemnie Elunia!!! Sciskam Cie mocno. A

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy zestaw, leginsy wyglądają raczej na wąskie spodnie.Kozaki super i torebka też.
    Moja choinka będzie zielona, żywa, srebrna i biała a w tym roku nie ulegam szałowi przedświątecznych zakupów...pozdrawiam Lusiuniu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten zestaw , świetnie dobrałaś kolory. W tej pelerynie wyglądasz bardzo dziewczęco:-) Zastanawiam sie czy nie kupić sobie podobnej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz ślicznie:)))fantastyczna peleryna:)))choinka w naszym domu jest bardzo podobna do tych z przed lat:)))ostatnio kupiłam stare uchwyty i zapalimy prawdziwe świeczki:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. oryginalne odzienie, zawsze wygrywa rozsadek i prAKTYCZNOŚĆ ,tu go nie ma :) jest pełne szaleństwo modowe
    i dobrze !!!! że nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz oryginalnie, elegancko, tak... energetycznie - w sam raz by wyruszyć z werwą na przedświąteczne zakupy lub po choinkę do lasu:) piekna torebusia! Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta peleryna wymiata!!! I Twoje nogi!!! Jak najbardziej powinnaś nosić legginsy! Jesteś bardzo zgrabna i szkoda takie atuty ukrywać:))
    Ja ganiam na spokojnie;))

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna peleryna...super torbetka....barzo mi sie podoba ten outfit!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szykownie i stylowo! Piękna peleryna, świetne buty, idealnie dobrana całość!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona tym zestawem! Świetna stylizacja ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I like this look perfect on you and refined in every particular
    I really love your blog. I hope you will like mine
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Peleryna to mój typ, jest superasta, zgrabnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW !!! Peleryna jest genialna!!! Świetny look. Kwitniesz dziewczyno :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...