poniedziałek, 2 maja 2016

Majowo.


Maj zaczął się długim weekendem, co prawda nie dla wszystkich ale z pewnością wielu z Was odpoczywa i ładuje akumulatory. Pozdrawiam serdecznie tych, którzy są teraz w pracy a wypoczywającym życzę dużo słońca.
Kiedy robi się ciepło na dworze, kwitną kwiaty, śpiewają ptaki to aż chce się żyć.
Miłego tygodnia kochani...buziaki.


Moja stylizacja też jest już letnia, jak przystało na maj. Wiem, że szpilki to nie jest odpowiednie obuwie na spacer po lesie ale jak ma się tylko 160 cm wzrostu to człowiek ratuje się (jak może) obcasami:D
Koszula to mój łup zdobyty w Zarze za 39,90 zł, dzisiaj po raz pierwszy na blogu.

Spodnie - Zara
koszula - Zara
torba - Zara
buty - Embis

32 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa koszula. Podobaja mi sie takie dłuuugie, mierzyłam juz kilka ale ciągle wydaje mi sie, że jestem za niska. Szpilki to dobry sposób na wydłuzenie ale ja nie noszę. Twoja stylizacja super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, zachwyciła mnie ta stylizacja. Też podobają mi się takie koszule.
    Nie patrzę, że las, że szpilki, tylko na Ciebie. Cudnie!!!
    Miłego dalszego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pokazujesz bardzo odważną stylizację i mam nadzieję ,że zmotywujesz nią inne kobiety. Takie długie koszule są trendy już drugi sezon , jednak nie widać ich na ulicach - a szkoda. Ta zwiewność jest w Twojej koszuli najpiękniejsza :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite wyglądasz. Ja gdybym zobaczyła taką koszulę na wieszaku, to pewnie pomyślałabym, że za długa i jak ją nosić. A tu proszę jak ładnie i ze spodniami i jeszcze szpilki piękne, dla mnie bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta koszula, przyznam ze widzę pierwszy raz tak duża koszulę ale wyglądasz w tej stylizacji oszałamiająco inni powinni brać przykład z Ciebie. Tak trzymaj, świetne czerwienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dobrze w czerwieni. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:)))))))))))))koszula świetna a buty marzenie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie! Ja też chcę taką koszulę i za taką cenę, nie miałam szczęścia spotkać ale oni tak często robią zmiany towaru.
    Buty to mój faworyt, kocham szpilki, kocham buty z Embisa.
    Pięknie wyglądasz Lusiuniu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Koszula jest bombowa, ślicznie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy zestaw, ogromny plus za dopasowanie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zestaw BOMBOWY! Super Pani wyglada! Ja jestem pod wrażeniem! A koszulę z chęcią sama bym taką założyła :)

    Pozdrawiam,
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bywasz Elu bardzo odwazna w swoich modowych wyborach

    dobrze, jestes niepowtarzalna

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj tak, były takie czerwone i jeszcze w biało-czarną kratę, są mega :)

    Niech się dobrze nosi !!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki pasowały do reszty, więc musowo musiały być! Co tam, że spacer po lesie:))
    A cała reszta bomba!!! Tyle Ci powiem! To jeden z Twoich najlepszych zestawów! Nie chowaj się w nim w lesie, tylko heja na miasto!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula. Daje wiele możliwości. Widzę ją też z czarnymi czy białymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszula pasująca praktycznie do wszystkich spodni. Szpilki świetnie prezentują się z całością. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta koszula!!! Super wygląda!!! :) Szpilki mają przepiękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula, ja jestem wielką fanką szpilek, bez względu na to czy idę po chodniku czy po polnej drodze. Dobrałabym tylko matowe i czarne, choć te pasują do koloru Twoich włosów i też są ok. Co do majowego weekendu, to ja nawet nie mam co marzyć o kilku godzinach spokoju, i nie wiem kiedy skończę mój trwający od lutego maraton.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie nigdy nie ma nudy, ten zestaw jest czaderski, a koszula genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. długość koszuli jest rewelacyjna! sama chętnie przygarnęłabym podobną :) wpadaj do mnie częściej kochana! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice maxi blouse! Thanks for stopping on my blog =)

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful colors.
    Love your blouse,it's so unique.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. jakbym była niższa też bym latała w szpilkach;p ale moje 173 to sporo;p pięknie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna koszula!! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna ta koszula i świetnie w niej wyglądasz, dołączam do grona obserwatorów i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super Top! Mega oryginalny!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...