poniedziałek, 9 maja 2016

Z nostalgii

Los spłatał mu figla, dał mu 3 córki a On zawsze marzył o synu. Kochał nas trochę szorstko, można powiedzieć, że po męsku, nigdy nie przytulał, ale na swój sposób troszczył się o nas. Kiedy mówił ..."to są moje córki!!!" czułyśmy się wyjątkowe, bo w Jego głosie słychać było dumę. Pomimo "swoich zakrętów", dziś mogę powiedzieć, że był dobrym ojcem. Wspólne wycieczki rowerowe do cioci Jadzi, zapach lasu, wrzosu, jego śmiech, smak smażonej ryby, to wszystko kojarzy mi się z Tatą. Kiedy byłam już dorosła każdego roku, 8 maja, w dniu jego imienin,kupowałam mu piwo, lubił piwo, a ja starałam się zawsze zaskoczyć go różnorodnością smaku tego trunku.
Mój syn go nie zapamiętał a córka nie zdążyła poznać, 29 maja minie 25 lat od jego odejścia. Często opowiadam swoim dzieciom o dziadku Staszku, o tych dobrych, wesołych wspomnieniach ale też o tych smutnych i złych. Chcę, aby Go zapamiętały, aby był dla nich ważny tak samo jak dla mnie.
Ten post dedykuję właśnie mojemu Tacie w dniu Jego Imienin.

W dzisiejszym poście debiutuje bluzka, granatowa, klasyczna, dostałam ją w prezencie imieninowym. Reszta już od dawna znajduje się w mojej szafie.
bluzka - Taranko
spodnie - Zara
wisiorek - wyrób własny zaprzyjaźnionego złotnik
buty - Vices

]

Widziane z bliska:

28 komentarzy:

  1. Ja znowu zachwycam sie genialnym polaczeniem kolorow!!! Pieknie, po prostu pieknie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Bluzka niebanalna, a buty odjazdowe!!!

    Ja niestety nie miałam dobrego ojca...Ty masz chociaż co wspominać Ela:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka rewelacyjna, ale bbuty to juz szał ciał.

    Pamięć....jedyna droga do nieśmiertelnosci....żyjemy tak dlugo jak pamiec o nas ...tez opowiadam o mojej babci i prababci i cieple jakiego jedynie babcie moga dac wnuczkom,
    Choc los przewrotny jest, moje panny blizszy kontakt maja z dziedkami....

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, w granacie i innych kontrastujących z Twoimi włosami Ci pięknie, więc i w tej bluzce zachwycasz!

    Kurczę, u Ciebie często jest tak nostalgicznie i smutno.
    Wierzę, że pisanie o osobach, które odeszły jakoś Ci pomaga i jest dla Ciebie ważne.
    Jeśli tak, to w pełni to rozumiem - zawsze to jakiś efekt terapeutyczny.

    Ale mnie chyba by to rozdrapywało rany.
    Trochę podziwiam.
    Ja jak mogę staram się odsuwać od siebie myśli o tych, którzy odeszli.
    Nawet, gdy byli bardzo bliscy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi rodzice 25 i 30 lat ale pamięć pozostaje.
    Świetnie Ci w granacie, bardzo ciekawa bluzka...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe wspomnienie... i Ty wspaniała od góry do do dołu. "Biorę" ten zestaw w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy krój bluzki, kolor również. Bardzo ładnie Tobie w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty przykuły moją uwagę!!!! Mają fajny słupek , fason i kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdaje się, że bluzka ma taki bardziej pudełkowy fason, bardzo mi się takie podobają. Ładna jest, buty też masz ciekawe, fajne i na słupku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdaje się, że bluzka ma taki bardziej pudełkowy fason, bardzo mi się takie podobają. Ładna jest, buty też masz ciekawe, fajne i na słupku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusiuniu, Twój ojciec nadal jest z Ciebie dumny... Wcześnie odszedł, skoro minęło już tyle lat...
    Bluzka - cudna i w ogóle rewelacyjnie wyglądasz.
    Pozdrawiam Cię ciepło i majowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Granatowy z bielą wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż trudno jakoś skomentować taki nostalgiczny post... mój tata nie żyje 28 lat... mama 18 lat... Ale cały czas bardzo często o nich myślą. Towarzyszą mi.

    Piękne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz:)))ślicznie połączyłaś kolory:)))bardzo mi się podobają buty:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wpis o Tacie i pięknie wyglądasz. Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  16. OOO Elu, Stanisław - parton naszego kraju, no to zacne imię :). Takie imieniny zobowiązują do obchodzenia. Tak jak Zofie, Krystyny, Andrzeje czy Piotry i Pawły :)).

    Prześlicznie wyglądasz w tym granacie i zółtymi dodatkami na bucikach. Ale kwiatki udało Ci się uchwycić na zdjęciu!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne wspomnienia... pamiec o najblizszych co odeszli jest wazna...

    Bluzeczka piekna, ale ja jestem "buciara"; wiec Twoje genialne "obcasy" wpadly mi dzis w oko;) Pozdrawiam Elu!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny post, powinniśmy się śpieszyć kochać najbliższych.
    Białe spodnie to jest to! :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie bluzka jest nr 1. Praktycznie każde połączenie z białym wypada świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love this! Have a lovely weekend. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne BUty!

    http://www.simplethingsbyjok.c...

    OdpowiedzUsuń
  22. Lusiuniu, cudnie wyglądasz, świetna bluzka, super z białymi spodniami. Piękny naszyjnik.
    Buciki porywam. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...