niedziela, 2 października 2016

W żółtym lesie.

" Jeśli zechcesz kiedyś wrócić
Wiedz, że tutaj nic nie zmieni się "

Dwie drogi rozchodziły się w żółtym lesie, żal, że nie można przebyć ich obu. Tamtego ranka wyglądały podobnie, obie były wytyczone i prowadziły w nieznane.
Samotny wędrowiec, którego świat niesie w poszukiwaniu szczęścia, długo stał na rozdrożu tych dróg, wiedział, że wybrana przez niego droga jest daleka i trudna.
-Powrócę na pierwszą-rzucił na odchodne.
Z biegiem czasu coraz częściej wątpił w to czy powinien powrócić. Ciężki plecak złych doświadczeń przygniatał Go i coraz bardziej ciągnął w odchłań.
Dwie drogi rozchodziły się w lesie
A On? On obrał tę mniej uczęszczaną.



Zobaczyłam tę sukienkę w sopockim H&M, spodobała mi się na wystawie. Unikam kupowania ubrań prezentowanych na manekinach i w Sopocie nie uległam pokusie. Pojechałam do galerii w Częstochowie i powtórnie wpadła mi w oko. Powiem krótko, jest już moja i dzisiaj ma swój debiut na blogu. Po raz pierwszy jest też kurtka, chociaż w szafie mam ją od roku.

Sukienka. - H&M
Kurtka. - Stradivarius
Buty. - Embis
Torebka. - Zara





18 komentarzy:

  1. Piękna ta sukienka, dobrze, że ją kupiłaś:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, powiedz mi - ona jest z letniej kolekcji, prawda?
    Teraz już jej się chyba nie uświadczy, bo regularnie przeglądam stronę H&M'u i często zaglądam do salonów i nigdy jej nie widziałam :(
    Jest piękna, wyglądasz w niej ślicznie!
    Coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa, jesienna kolekcja. Napisałam Ci na Fb więcej.

      Usuń
  3. Elu, sukienka jest cudna! Wygladasz w niej przepieknie!!! A dodatki dobrane idealnie!
    Pozdrawiam <3 A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznać muszę, że dawno nie widziałam sukni o tak efektownym nadruku. Wyglądasz perfekcyjnie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej kiecce, muszę zobaczyć czy u nas jest. Trudno, będziesz miała konkurentkę w noszeniu. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie, Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka super, bardzo podoba mi się to rozcięcie z tyłu. Kurtka wpasowała się idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna sukienka i szpilki:) Piękna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jak uszyta specjalnie dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja przeciwnie czesto kupuje cos z wystawy, bo nie lubie grzebac w ciuchach
    na wieszakach nic mi nie wpada w oko
    piekna jest
    idezalnie z butkami w kolorze i brazach kurtki i torebki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, taka niespotykana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kiecka!!! Retro! A to lubię! Te falbanki przy rękawach dodają jej uroku!
    Cudnie wyglądasz w otoczeniu tego lasu... Bajka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. O jak pięknie! Sukienka jest cudna,kurtka ładnie z nią wygląda. Buty mają świetny kolor,a torebkę chętnie bym przygarnęła! Zdjęcia e lesie super!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie! super sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest po prostu fantastyczna.Ja pierwszy raz zobaczyłam ją na ogromnym bilbordzie w Krakowie i razem z mężem zachwycaliśmy się nią. Napiszę krótko nie dziwię się, że ją kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna ta sukienka i ten dekolt-łezka, super. W szpilkach po lesie? No nie...ok ok dla mnie mega cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki muszą byc, przy wzroście 160 mie ma innej opcji las mie las hihi

      Usuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...