środa, 19 października 2016

Sopot po raz drugi.

Wydaje ci się, że wszystko sprzysięgło się przeciwko Tobie, kłody piętrzą się pod nogami i spędzają sen z powiek. Stworzona do tej pory rzeczywistość jest światem szklanych domów. Czasami tak jest, że trzeba uderzyć dupą w błoto tylko po to, aby w głowie się rozjaśniło. Może tam, na górze Ktoś ma na nas inny pomysł i my tego jeszcze nie wiemy a za rogiem czeka prawdziwe szczęście. Może warto zaryzykować? Najważniejsze, aby patrząc rano w lustro można byłoby sobie z szacunkiem spojrzeć w oczy.


Dzisiaj na blogu zdjęcia, ponownie z morzem w tle. Pojechałam do Sopotu pomyśleć o życiu, o sobie ale przede wszystkim o dzieciach, bo to najważniejsze osoby w moim świecie i ich szczęście jest dla mnie najważniejsze. Dla nich staję się żołnierzem, gotowym na wszystko.

Modowo, to nie mam dla Was żadnych nowości. No, może tylko szal, zakupiony z potrzeby ochrony przed zimnem i wiatrem.
Stylizacja wygodna, odpowiednia na spacery, stworzona na bazie ubrań z szafy z ubiegłego sezonu.
Pozdrawiam i buziaki dla wszystkich moich gości.
Do następnego postu.





12 komentarzy:

  1. jeans i biale spodnie, wszystko w moim ulubionym stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie jest...wyszło idealnie. A szal? A szal wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie napisane, a i wygląd ładny. Taki szal, to bardzo przydatna rzecz. Piękne kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem warto oderwać się od codzienności, nabiera się odpowiedniego dystansu.

    A zestaw bardzo mi się podoba, uwielbiam białe spodnie, a w połączeniu z jeansem tworzą nieśmiertelną klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja!! Bardzo podoba mi się Twój trochę młodzieżowy styl- bardzo do Ciebie pasuje!:) Szal również idealnie w moim guście.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Boże, ile ja bym dała, żeby móc teraz, zaraz, wyrwać się znowu gdzieś z tej mojej Łodzi... a nad morze, to już w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji:) Super figurka ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały zestaw bardzo pasuje do tego nadmorskiego klimatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz:)))bardzo mi się podoba szalik:)))świetne zdjęcia:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie kolorystycznie! Wręcz powiało latem!
    W tych portkach bardzo zgrabnie wyglądasz Ela! Nogi do nieba!
    A dla dzieci wiadomo, że zrobimy wszystko...:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! Widać, że wyjazd do Sopotu się udał. I nawet pogoda sprzyjała! Ostatnio promienie słońca są jak na lekarstwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szal :) No i te białe spodnie... Szukałam przez całe lato, a jednak nie znalazłam żadnych, które by mi odpowiadały. Może uda się jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...