czwartek, 28 marca 2013

Dzisiaj będzie krótko;-)

Nie będę się rozpisywac. Dzisiaj będą tylko życzenia świąteczne:-)
 Tym, którzy zaglądają do mnie regularnie, tym, którzy "od czasu do czasu", i tym, którzy trafili do mnie przypadkiem...Kochani!!! życzę Wam  zdrowych, rodzinnych i przepełnionych szczęściem Swiąt Wielkanocnych, niech blogosfera będzie dla Was łaskawa.

A moja stylizacja to zmiksowanie pasków, deklarowałam, że ich nie lubię, ale kobieta zmienną jest, świat mody potrafi zmienic jej poglądy szybciej niż wszelkie starania mężczyzny:P
Prostą ołówkową spódnicę zmieniłam  sama 2 lata, naszywając białe paski, zawsze łączyłam ją tylko z biała bluzką (tak klasycznie).




36 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł z tą spódnicą. Jest oryginalna i swietnie się prezentuje. -) wesolych i ciepłych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł z naszytymi paskami - fajnie wygląda, może tylko nie dodawałam bym tego pionowego przez środek :)
    Również życzę wesołych Świąt Tobie i Twojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zrobiłaś spódnicę! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paseczki w modzie:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow!!super połączenie tych pasków, Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyslowy Dobromir z ciebie! A kobieta przede wszystkim musi byc zmienna i bezkarnie niekonsekwentna :), to caly jej urok, by mezczyzna nie potrafil za nia nadazyc! :)

    cha, cha! bardzo rozbawilas mnie komentarzem u mnie Ela dobra dedykacja: "dla tej, co mi kazała nosic inny stanik" Jak pragne zdrowia tak ci napisze! Ha! nic sie przed toba nie ukryje, wypatrzylas Darka w oddali , moglabys pracowac w secret service :) wesolych swiat i do uslyszenia po! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważnie , przebojowo, młodZieżowo .... Rewelacyjnie !!!!!!!!!!!!!!!!
    DIY wyjątkowo udane i te połączenie !!!! Oj , niejedną trendseterką wpędzisz dziś w kompleksy !!!

    Nie taka nowa, ale jeszcze dość świeża obserwatora stylu i rozmawiona dowcipem czytelniczka
    :)))
    Wesołych !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * trendseterkę
      *obserwatorka
      *rozbawiona

      Z fatalnym autokorektorem z telefonie , ale bez niego ani rusz jak trzeba po francusku pisać ;))

      Usuń
  8. Ale świetnie przerobiłaś spódnicę ! Super Wyglądasz w tej stylizacji. Paski na topie a ja pozbyłam się mojego paseczkowego sweterka :( daleko nie powędrował, bo do szafy córki :)ale na odzyskanie szans brak ;( Życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest spodnica, połaczenie z bluzka bardzo mi sie podoba - zestaw na wybieg mody!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paski królują :) super :) pozdrawiam serdecznie Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrazenie spodniczki! Jest rewelacjyna, taka niepowtarzalna;)) Z bluzeczka tworza wspanialy duet!
    Tobie rownie Kochana zdrowych i pelnych radosci Swiat!
    Caluje. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci wyszło to połączenie, wygląda jak komplet :)

    Tobie również wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ALe fajnie masz pomysły !!! świetna ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  14. matko kochana! ale czad!!! powinnaś ten pomysł opatentować!!! na dodatek wyglądasz w tym rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I z tą spódniczką, bluzka wygląda rewelacyjnie!
    Pięknie!
    Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądasz!
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny paskowy set ! niesamowita masz tą spódnicę <3 ...dziękuję pięknie i jeszcze raz Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za ten cudowny komentarz. Ja się poprostu...wzruszyłam.
    Piękny zestaw! Paski są takie modne i naprawdę genialne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja, jak z pokazu mody, rewelacja! Wyglądasz światowo! Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknych świąt życzę:))))wyglądasz cudnie:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, aż dziw że to nie był komplet, świetnie razem to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja życzę zdrówka i dużo czasu spędzonego z rodziną :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Elu, poniewaz bardzo podoba mi sie Twoj blog przyznalam mu wyroznienie Liebster Award:)
    Jesli masz ochote sie zabawic zapraszam do mnie po szczegoly http://wposzukiwaniuzaginionegostylu.blogspot.ch/2013/03/swiateczny-liebster-award.html
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  24. Happy easter!!! Kiss Kiss

    http://couturetrend.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow!! CUUUUDO!!! Spódnica jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie to wyszło!:)
    Pani bloga powinny regularnie czytać dojrzałe kobiety - by wiedzieć jak ubraćsię z klasą i nutką wariacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie zestaw idealny!!!! a ta koszula- jest cudowna- jestem na etapie polowania na taką!!! wyglądasz prześlicznie- a moja torebka idealnie by do tego zestawu pasowała :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się krój bluzki, no i paski, które uwielbiam, także stylizacja na wieeeelki plus!

    OdpowiedzUsuń
  29. A risky and daring combination, but it works well. The look is great. The skirt and blouse are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz =) Poważnie? Ja do Ciebie również zaglądam regularnie, ale po cichaczu ;-) hihi nie komentowałam jeszcze, od dzisiaj w miarę moich możliwości postaram się od czasu do czasu wyrazić opinię ;-))

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja! Spódnica wyglada rewelacyjnie - gratuluje pomysłu i wykonania! Bluzka tez mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam! Super stylowo:) Black & white:) Pozdrawiam, Anna.

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...