niedziela, 10 lipca 2016

Sezon na kobiecość

Kobiecość to wielka wartość i trzeba o nią dbać. Jestem coraz starsza, nie da się z tym nic zrobić, ciało się zmienia, to oczywiste, ale ja wciąż jestem kobietą. Bawię się swoim wizerunkiem, przerabiam go na różne sposoby, raz jestem damą a innym razem zakładam potargane portki i jestem włóczykijem. Bawię się tym i korzystam ze wszystkiego,co sprawia, że dziś czuję się lepiej, niż kiedy miałam dwadzieścia lat.
Właściwie widzę w tym tylko jeden minus, martwi mnie, że moję dzieci dorosły a ja rzeczywiście się starzeję.

Dzisiaj postawiłam na klasykę, ale, żeby nie było nudno i za bardzo klasycznie są róże na spódnicy i nie tylko.
Jest lato bawmy się więc modą i korzystajmy z życia.
Miłego tygodnia Kochani.

Spódnica. - butik
Bluzka. - Zara
Buty. - Centro.




Widziane z bliska

20 komentarzy:

  1. Podoba mi sie kolorystyka tego zestawu. Dlugosc spodnicy i v-neck bluzeczka bardzo Ci pasuja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódniczka, bardzo kobieca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna spódnica!!!!
    Ela, świetnie w takim zestawie wyglądasz! Kobieco na 100 procent!:D
    Szkoda, że zaczynamy się starzeć w momencie, gdy najbardziej odkrywamy swoją kobiecość i jesteśmy jej najbardziej świadome...
    Ale nic to... Trzeba ten czas wykorzystać do cna i wycisnąć jak cytrynę:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna spodnica :) lubie ołówkowe w kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy wiek ma inne zalety a starzenie się jest zwykłą siłą rzeczy-którą lepiej zaakceptować... Pięknie wyglądasz w tej spódnicy, bardzo podoba mi się kwiatowy wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz zgrabne, smukłe biodra i ten fason spódnicy bardzo ładnie to podkreśla!
    Noś więcej takich ich modeli - i nie przejmuj się tym starzeniem.
    "Starość" oznacza też (zwykle) dojrzałość, a ta ułatwia życie, bo im człowiek dojrzalszy, tym łatwiej o zachowanie spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie podoba mi się ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódnica i świetnie dobrałaś do niej bluzkę:))masz bardzo dobre podejście do życia :))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elunia, Tobie to jeszcze baaaardzo daleko do starości! Jesteś piękna, kobieca i młoda duchem! Świetna spódniczka - pięknie podkreśla figure❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie kobieco wyglądasz, a spódnica baaaardzo w moim typie! Też bardzo lubię celebrować moja kobiecośc na różne sposoby i czerpać z niej radość każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, kobieca stylizacja:) Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna spódnica, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny letni look

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tej spódniczce, co do "sezonu na kobiecość" jak to pięknie nazwałaś zgadzam się w 100%. A na koniec muszę się z Tobą w jednej kwestii nie zgodzić - bo Ty po prostu w oczach młodniejesz i to nie żadne podlizywanie się, obserwując Ciebie na blogu po prostu to widać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm.. trochę smutkiem powiało, ale nie ma co rozmyślać, dla każdego czas biegnie tak samo, chociaż rozumiem Cię doskonale. Mnie też nieraz nachodzi, a wtedy sama sobie tłumaczę, że zawsze są plusy i minusy.
    Ładnie i zgrabnie wyglądasz, a spódnica świetna. Bardzo ładny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, pięknie w niej Wyglądasz :) Ostatnio uszyłam sobie bardzo podobny komplecik i uwielbiam w nim chodzić. Spódnice w kwiaty są rewelacyjne! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Modą warto się bawić w każdym wieku i takie podejście mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spódnica jest piękna, a calosc bardzo zgrabna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosta forma spódnicy i te barwne kwiaty to świętne połączenia. Ołówkowa spódnica ma kobiecy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnica jak i cały zestaw. Bardzo zgrabnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...