poniedziałek, 6 maja 2019

Jest błysk


"Masz to, na co zgadzasz się" - słowa piosenki Kasi Kowalskiej - to dobre motto na życie.
Miej więc oczy szeroko otwarte. Przyglądaj się tym, którzy zajmują miejsce obok Ciebie. Uważaj na ludzi, którzy ci słodzą. Często pod maską ciepłych słów kryje się twarz przesiąknięta fałszem. Taki mały gnom gra zagubionego człowieka, tylko po to, aby wzbudzić Twoją litość i sympatię. Przytula Cię, komplementuje, aby uśpić czujność. Uważnie słucha co mówisz, poddaje analizie każdą informację uzyskaną od Ciebie. Kontroluje Twoje działanie. Z wielką gracją zacieśnia krąg Twojej wolności. Staje się silnym panem sytuacji. Krzywdząc innych dowartościowuje swoje chore ego.
Czy wiesz, ile Ci zostało z Twojej dawnej egzystencji....
Dlatego zanim dasz się wrobić w czyjeś "dobre pobudki", otwórz szeroko oczy. Poddaj próbie czasu, zanim bezgranicznie zaufasz.
Psychopata nigdy nie śpi.

Kto jest ze mną na Fb i instagramie to już zna mój look. Stylówka ze ślubu mojej siostry.
Nigdy nie podawałam cen a dzisiaj zrobię odstępstwo od reguły i napiszę. Blogowanie nauczyło mnie rozwagi i przemyślanych zakupów. I tak :

Sukienka - Zara (199zł)
Marynarka - Zara (139zł)
torebka - TKMaxx (84Zł)
buty - Embis (70zł) bo kupione na letnich wyprzedażach.
Biżuteria - Lilou (kupiona wcześniej)

Wiem, że ktoś może napisać, że to jednak sporo, ale ja zmieściłam się w zaplanowanej przeze mnie kwocie.



5 komentarzy:

  1. Wyglądasz bardzo elegancko i bardzo:)))motto trafne:Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Psychopata albo manipulant ;-) Sukienka jest śliczna ,ja właśnie poszukuję weselnej kreacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slub siostry wart jest kazdej ceny :)) Bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kiecka!!! Bajkowa wręcz! Tez bym chętnie taka założyła:))
    Świetnie całość skomponowałaś! I wcale nie w wysokiej cenie! Raczej ciężko ubrać się taniej na taka imprezę:)
    A najważniejsze, że wyglądałaś pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka i buty ☺ pięknie wyglądałaś ☺

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...