piątek, 16 sierpnia 2013

Minął rok:-)

Rok temu dokładnie 16 sierpnia dodałam swój pierwszy post. Blog miał byc moja odskocznią od codzienności, sposobem na zapełnienie wolnej chwili. Moje dzieci już dorosły, mają swoich znajomych z którymi spędzają czas a ja....mam więcej czasu dla siebie. Uczę się tej samotności i przyzwyczajam, że etap Matki Polki został zamknięty. Podsumowanie swojego rocznego blogowania zacznę od zdjęć, których zazdroszczę Ani ...poznajecie mnie? heheh Ten rok z Wami był dla mnie ważny, dziękuje, że zaglądacie do mnie. Nie miałam pojęcia, że znajomości wirtualne mogą miec takie znaczenie. Tym którzy zostawiają ślad w postaci komentarza i tym którzy robią to po cichu, wrogom i przyjaciołom serdecznie dziękuję.

35 komentarzy:

  1. Hej:)
    Ela, Ty jesteś idealnym przykładem na to, że kobieta jest jak dobre wino:) Wyglądasz cudownie! Czas wpływa na Ciebie bardzo korzystnie!
    Kolejnych lat blogowania!
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji rocznicy! Życzę Ci, by blogowanie nadal sprawiało Ci wielką przyjemność. Ja istnieję dopiero miesiąc i parę dni w tym wirtualnym świecie i widzę i czuję, że jest to wielka przyjemność... Wszystkiego dobrego, dużo wytrwałości. Pozdrawiam serdecznie. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam do Ciebie, obiecuję, że zostawię komentarz.
      Dla Ciebie równiez powodzenia w blogowaniu.

      Usuń
  3. Ja też Ci gratuluję, życzę wielu ciekawych pomysłów i miłych chwil w blogowym świecie, i żebyś miała samych przyjaciół...świetne zdjęcia wspomnieniowe... wyglądasz cudnie, córka niech nadal się pokazuje, miło było ją poznać...pozdrawiam Lusiuniu...miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu , gratuluje wytrwałości blogowej , bo wiem ,że czasem miałaś wątPliwosci ! I życzę zapału do dalszego blogowania ! Bo ja lubię czytać Twoje przemyślenia , lubię oglądać Twoje Stylizacje i młodzieńcze Twojej córki !!! I czasem w duecie tez lubię ... Kiedy pojawia sie ten sam pomysł,a realizacja inna .
    Dzisiejsza stylizacja fajna , połączenie turkusy z żółtym bardzo mi sie podoba ! Czasem sobie zarzucał ze jestem za bardzo .... Konwencjonalna i brakuje mi polotu z łączeniu kolorôw ! Tobie dziś wyszło swietnie !
    Kinga jak Kinga , młodZieńczo i fantastycznie ...
    A fotografia rodzinna ?! Hahahah kiedy Tobie te dzieciaki tak porosły skoro fotki niedawno robione ??!! Chociaż moda na szczęście sie zmieniła .... ( Sorki , ale teraz stylistycznie wygladasz o niebo młodziej !!!)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    ( i tak sie zastanawiałam czy ta Ania z postu to o mnie ??!!) ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację miałam na mysli Ciebie i Anię Słomkę, właśnie Wam zazdroszczę tych fotek z dziećmi uczepionymi u spódnicy:p
      Uzmysławiam sobie, że czas szybko biegnie i brakuje mi tych chwil:-)

      Usuń
  5. gratuluję roku i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! Życzę Ci jak najwięcej blogowych lat!!!
    Uwielbiam takie fotki sprzed lat! Nożki masz wciąż takie same zgrabne, a córa odziedziczyła je po Tobie:))
    Jaka moda kiedyś była, to już my dobrze wiemy;) teraz jest o wiele lepiej! fantastycznie wyglądasz!!
    super portki!!!
    acha! Młody był niezły luzak;)) a córcia wyrosła na naprawdę śliczną kobietkę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie i życzę miłego dalszego blogowania:))))śliczne zdjęcia:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, figurę i fajny styl to miałaś i masz do tej pory:D takie kobiety jak Ty, to skarb, zwłaszcza w naszym kraju:) Pokazujesz, że w każdym wieku można wyglądać pięknie, jeżeli ma się odrobinę chęci:)do tego brawa za odwagę w prowadzeniu bloga, bo przełamujesz stereotypy ;) Życzę wytrwałości i dalszych inspiracji i dziękuję za wsparcie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku, oby tak dalej. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje i czekam na dalsze fajne posty ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ ja lubię oglądać takie zdjęciowe wspomnienia :) Gratulacje z okazji roczku bloga i niech to Twoje blogowanie trwa, bo ja bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że kilka wspólnych znajomych w tym samym mniej więcej czasie obchodzi rocznicę blogowania :-)Gratuluję i życzę wielu inspiracji i nowych postów:-)
    Tak sobie patrzę na pierwsze zdjęcie i myślę, że ta czerwona bluzeczka w paski byłaby teraz bardzo na czasie:-)
    Co do obecnego zestawu, to żółte spodnie są świetne i dobrze komponuje się z nimi niebieska torba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Naaaaj dla Ciebie i bloga ! kolejnych wielu , wielu lat radości z jego prowadzenia :))) cudowne foto wspomnienia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i gorace pozdrowienia z Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!! Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!! I czekam na więcej!!
    Zdjecia rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje Elu! Ciesze sie, ze trafilam na Twojego bloga, lubie Cie czytac i podziwiac Twoje ciuchy! A fotki z dzieciakiami...coz doceniamy to po czasie, pielegnujemy wspomnienia, jak to pieknie bylo jak bylismy mlodzi, a dzieciaczki slodkie.. Ja wciaz z maluchami przy spodnicy i czasem sie tym denerwuje, ale wiem, ze kiedys za tym zatesknie, tak jak Ty dzis...
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  17. OOO, Ela jaka rocznica, trzeba to oblac! gratuluje i ciesze się, że z nalazłaś dla siebie forme wypowiedzi najlepszą z możliwych i że tak ci to fajnie wychodzi. Swietne zdjęcia z dziećmi, aż się wzruszyłam, tak trzymaj, pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochani dziekuję Wam za chwile ,które poświęcacie mojemu blogowi.

    OdpowiedzUsuń
  19. elegancka jak zawsze:) Życzę Ci samych sukcesów w dalszym prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Pani wygląda!! :) Kolor spodni jak najbardziej na TAK :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! trochę spóźnione ale niestety lato i słoneczna pogoda nie sprzyjają blogowaniu :)Życzę Ci jeszcze wielu lat świetnej zabawy, bo o to w tym chodzi, żeby dobrze się bawić :)))Fotki super, jak ten czas leci! to dzieci się starzeją a nie my! hi hi hi A Ty coraz piękniej Wyglądasz, co widać na następnych fotkach :)
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że staż blogowy mamy podobny, pierwszy post na a cup of ideas pojawił się 31 sierpnia. Powodzenia w dalszym blogowaniu i sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem że się spóźniłam ale naprawdę bardzo bardzo gratuluję!!!:) Ten roczek napewno był ważny, życzę kolejnych owocnych i radosnych dni, miesięcy i lat blogowania:)
    Z chęcią będę tu nadal zaglądać:):) Pozdrawiam**

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje wielkie!
    Bloguj dalej, bo lubię do Ciebie zaglądać, oglądać i coś przeczytać.
    Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the red dress on your old picture!
    I ve been missing a lot on your blog,
    Gorgeous pictures!

    OdpowiedzUsuń

  26. Super blog !
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miły komentarz:) Postanowiłam otagować tego bloga:):) Zapraszam do zabawy szczegóły na plantoflu;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego NAJ na "Roczek" ! To prawda: znajomości wirtualne mogą mieć takie samo znaczenie i cechować się taką samą "ważnością" co te ze świata "rzeczywistego" (granica "rzeczywistości" się zaciera, stąd ten cudzysłów...) ...

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...