niedziela, 12 stycznia 2014

styczeń w bieli:D



Białe spodnie zawsze kojarzyły mi się z latem, szumiącym morzem i słońcem. Zima była zarezerwowana dla innego koloru. Kiedyś trzeba jednak zmienić zdanie i to jest ten moment:-P. Ostatnio zmieniam zdanie w wielu sprawach. Powiem Wam, że tęsknię za śniegiem i delikatnym mrozem. Sama się sobie dziwię, że tak jest, ja istota ciepłolubna tęskniąca za bielą śniegu. Najwidoczniej przywykłam to pór roku, do różnych temperatur za oknem. Zrobiłam się też łagodniejsza,bardziej ugodowa, mniej zadziorna, bardziej spełniona. Nostalgiczna.

Dzisiejsza stylizacja to:

spodnie- Mohito
koszula jeansowa - Stradivarius
buty - n/n
torebka -mały butik
swetrzycho - MANDALA

MANDALA to opolski butik, prowadzi go bardzo fajna dziewczyna o imieniu Kasia. Świetne ciuchy, jednorazowe egzemplarze. Oprócz ubrań ma w asortymencie herbaty i zdrową żywność.
Nie dostałam żadnych giftów z MANDALI, polecam go, bo kusi mnie za każdym razem, kiedy tam jestem. Zajrzeć warto:-) |Swetrzycho, które tam kupiłam jest ogromne, ciepłe i niespotykane:-)






44 komentarze:

  1. Genialny płaszcz <3 ja też przełamuję się do jasnych kolorów zimą, ale za śniegiem i mrozem nie tęsknię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalnie wyglądasz:) świetną masz koszulę i płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swetrzycho jest fenomenalne !!!!
    I to co skrywa jest ciekawe ... Ja tęsknię do białych spodni ... Do śniegu nie , nigdy ... Albo tylko w górach ;))
    U nas leje i leje przerwa i znów deszcz ... Ot taka zima ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu! Ja wprawdzie za sniegiem nie tesknie, ale biel zima - lubie jak najbardziej! I musze przyznac, ze sweter jest rzeczywiscie genialny, ma oryginalny kroj no i kolor swietny:) Wygladasz pieknie w tym zestawie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw! Chętnie bym w taki wskoczyła a w swetrzysko to już w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swetrzycho jest cudowne!! Uwielbiam takie oryginalne ciuszki :) Białe spodnie zimą- jestem jak najbardziej na tak!! Sama sobie w zeszłym tygodniu kupiłam :)
    a u mnie wszystko oki, po prostu mam ogrom egzaminów i ciągle w notatkach siedzę i książkach :) już niedługo wracam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetrzysko też mnie zauroczyło, świetne....pięknie do białych spodni, ślicznie wyglądasz Lusiunia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny sweter:)))cały zestaw bardzo udany:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też kiedyś uważałam, że białe spodnie to nie na zimę, ale zmieniłam zdanie (jak prawdziwa kobieta :) ) Także rozumiem Cię doskonale. Swetrzycho superaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przy tak pięknej pogodzie jaką mieliśmy ostatnio można pozwolić sobie i na białe spodnie ...płaszcz jest fantastyczny <3 !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lusiuniu,sweter jest niesamowity, ładnie wygląda z białymi spodniami. Bardzo ładnie w tym zestawie wyglądasz. Ja też noszę białe spodnie i kremowe zimą i nie tylko... jak tylko pogoda na to pozwala. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam dżins z bielą! :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. MAmy niesamowita pogodę tego stycznia , wiec smailo mozemy pozwolic sobie na biale spodnie :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczykiem zachwycałam się juz na fb. Fajna propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jest boski od razu wpadł mi w oko.
    Białe spodnie coraz częściej właśnie pojawiają się na ulicach podczas zimy.. i bardzo dobrze
    świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter jest piękny,swietnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ten sweter jest cudowny! Też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fabulous outfit! I just fell in love with your amazing coat! It's gorgeous!!!! Love how you paired around the white pants. Perfect. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej stylizacji bardzo mi się podobają białe spodnie ! Świetna koszula !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o proszę jak stylowo, podoba mi się! szczególnie połączenie kolorystyczne i spodnie +++:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny jest to swetro - coś, fajnie wszystko połączyłaś, kobieta z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Elu, sweter jest cudowny! Świetnie, świetnie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu! Nie wolno Ci tak umniejszać swojej osoby i wagi swoich działań!!! Masz mówić o sobie dobrze! :) To świetne hobby! Ja chciałabym się nauczyć szyć na drutach - mam jednak wrażenie, że to nie leży w kręgu moich zdolności (zajęcia techniczne z szycia źle wspominam). A bombki! Super sprawa! Ile cierpliwości trzeba do tego mieć! I serca! Zgadzam się z Tobą: najważniejsze, aby nie nudzić się samym sobą!!! Jeżeli chodzi o życie rodzinne przy stole - chciałabym ten zwyczaj wprowadzić do swojego domu, zwłaszcza wtedy gdy będziemy mieć dzieci. Pozdrawiam, Martyna :)
      Usuń

      Usuń
    2. P.s. O tych drutach nawet dzisiaj myślałam rano! Czy nie zacząć się uczyć? Ale od razu pojawiła się myśl, że może czas poświęcony na naukę nowego powinnam przeznaczyć na pogłębianie już zaawansowanej pasji?

      Usuń
  23. Rewelacyjny sweter, bardzo mi sie podoba! I ta bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. witamy:)) nie na ''Was'', tylko na ''Nich hihi:)) Dziękujemy ślicznie za wizytkę i komentatz:***

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście swetrzycho jest śliczne, oryginalne i niespotykane, a białe spodnie do niego są strzałem w 10 !
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajne sfetrzysko a może płaszczysko :) ostatnio mnie też takie okrycia kręcą :) noszenia białych spodni zazdroszczę, ja wyjątkowo źle wyglądam :( szczególnie po świętach!!!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  27. ja myślałam, że to płaszczyk!!! swetrzycho jest po prostu mega wypasione!!!
    ja też co do wielu rzeczy zmieniłam zdanie;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny look! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny płaszcz!

    http://stylishsideoflife.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też od jakiegos czasu zaczęłam nosić białe spodnie zimą. masz piękny płaszcz! Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię białe ciuchy jesienią i zimą, zwłaszcza zimą.

    Co do swetra to jest genialny - nie znałam tego sklepu, ale zaraz będę szukać :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Teraz styczeń ciepły, więc mozna spokojnie w białych spodniach śmigać:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Denim on denim..my favorite!
    You look fantastic!
    Xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, ile kosztuje taki sweter?

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam:)
    Elu, białe spodnie zimą...czemu nie! Świetnie w połączeniu z jeansem! Też ostatnio zakupiłam taką koszulę i jestem mega zadowolona:))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz niesamowicie :) swetrzycho jest MEGA piękne , a Ty bardzo stylowo w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja często noszę białe spodnie jesienno-zimową porą :)

    OdpowiedzUsuń

oczekiwanie na lato

  "Nie chodzi o to, by czekać aż burza minie, tylko nauczyć się tańczyć w deszczu" .  Nauczyłam się odpuszczać, poczułam, że chcę ...